DünyaAmsterdam'da corona sonrası kabin restoranlar açıldı

Amsterdam'da corona sonrası kabin restoranlar açıldı

Paylaş
Amsterdam'da corona sonrası kabin restoranlar açıldı

Amsterdam'daki bu restoran corona virüs karşı çareyi masaların etrafını camlarla çevreleyip kabine dönüştürmekte buldu. Hem müşterilerin diğer müşterilerle teması asgariye indiriliyor hem de servis yapan çalışanlar fazla yaklaşmadan hizmet yapabiliyor.

Corona virüs tüm dünyayı etkisine almış durumda. Bununla birlikte günlük yaşantımızı da etkileyen salgın pek çok alışkanlığımızın da değişmesine neden oluyor. Dünyanın pek çok yerinde kapalı durumdaki restoran ve kafeler bu süreci daha az zararla atlatıp faaliyete geçebilmek için çözümler üretiyor. Amsterdam'daki bu restoran çareyi masaların etrafını camlarla çevreleyip kabine dönüştürmekte buldu.

Haberin Devamı

Amsterdamda corona sonrası kabin restoranlar açıldı

Corona virüs gündelik yaşamı etkilemeye ve değiştirmeye devam ediyor. Salgın nedeniyle dünya genelinde pek çok ülkede restoran ve kafeler kapalıyken kimi ülkelerde ise buduruma karşın çözüm fikirleri de ortaya çıkmaya başladı.

Amsterdamda corona sonrası kabin restoranlar açıldı

Dünya genelinde corona virüs salgını nedeniyle en çok can kaybının yaşandığı ülkelerden biri olan Hollanda'da normalleşme adımları atılmaya başlandı. Bu kapsamda sosyal hayata dair belli kısıtlamalar kaldırılırken bazı faaliyetler de belirli şartların karşılanması koşuluyla gerçekleştirilebilir hale geldi. Amsterdam'da bulunan bir restoran corona virüs salgını sürecinde hizmet verebilmek için farklı bir yöntem seçti.

Amsterdamda corona sonrası kabin restoranlar açıldı

Kanal kıyısında bulunan restoran hizmet vermek için ikişer kişilik masa düzeni kurguladı. Bununla birlikte de her masanın etrafı cam bölmelerle sarıldı. Oluşturulan bu kabinlerde sadece yemek yemeye gelen müşteriler bulunacak. Bu sayede yemek yemeye gelen müşterilerin diğer insanlarla teması da asgariye indirilmiş oldu.

Haberin Devamı

Amsterdamda corona sonrası kabin restoranlar açıldı

Şimdiden büyük ilgi gören uygulamanın diğer restoranlar için de uygulanabilir bir model olduğu düşünülüyor. Servis gerçekleştiren personelin de fazla yaklaşmadan hizmetini yapabilme imkanı sağlayan bu çözümden herkes çok memnun. Uygulanan bu metodun yakında dünyanın farklı yerlerinde de karşılık bulmasına kesin gözüyle bakılıyor.