Instagram, ürünleri doğrudan etiketlerden satın almanıza olanak tanıyan ve içerik oluşturuculara gönderilerinde ürünleri etiketleme olanağı veren bu özelliği sonunda herkese açıyor. Bu, organik, sponsorsuz gönderiler aracılığıyla ürünlerin görünürlüğünü artırmaya yardımcı olacak.
Instagram, herhangi bir kullanıcının gönderilerinde belirli ürünleri etiketleyebilmesi için ürün etiketleme özelliğini genişletiyor. Şimdiye kadar,ürün etiketlemeyi yalnızca işletmeler ve içerik oluşturucular kullanıyordu. Ancak önümüzdeki birkaç ay içinde tüm ABD kullanıcılarına daha sonra tüm dünyaya bu özellik açılacak.
Bir ürünü etiketlemek için normal gönderi oluşturmaya başlamanız gerekiyor. Filtrenizi seçip gerekli düzenlemeleri yaptıktan sonra bir sonraki sayfaya geçin ve 'kişileri etiketle' seçeneğini kullanarak gönderinizdeki ürünlerin markasını etiketleyin. Buradan, fotoğraf veya videonuzdaki ürüne dokunabileceğiniz ve ardından bir etiket eklemek için o markanın ürününü arayabileceğiniz 'ürünleri etiketleyin'i göreceksiniz. Diğer kullanıcılar, gönderinizdeki ürün etiketlerini görebilecek ve satın alma işlemi yapmak için bunlara dokunabilecek.