Netflix, bir süre önce başlattığı oyunlardan istediği ilgiyi göremedi. Platforma gelen oyunların, bazı kişiler tarafından hiç duyulmadığı bile söyleniyor.
Netflix, abone kayıplarıyla başa çıkmak için platformu sürekli geliştirmeyi amaçlıyor. Yeni şovların yanı sıra şirket, geçtiğimiz aylarda kullanıcıların vakit geçirebileceği oyunları uygulamaya getirmeye başladı. Yapılan analizlere göre Netflix’in içerisine eklenen oyunlar, 221 milyon aboneden sadece 23,3 milyon kişi tarafından indirildi. Bu oranlar, abone sayısına bakıldığında oldukça kötü ve firma için de çok olumlu geri dönüş sağlamadı.
Açık olarak platformun kullanıcılar için sunduğu oyunlar çok dikkat çekmiyor, sadece içerik tüketmek için kullanıyor. Daha önce yapılan açıklamalar üzerinden öğrendiğimiz kadarıyla oyun konusunda büyümek isteyen şirket, 2022 sonuna kadar kişilere 50 farklı oyun sunmak için çalışmalar yapıyor.
Platform son dönemde sürekli olarak yeni oyun firmaları satın alıyor. Fakat bu yatırımların maddi olarak ekstra bir getirisi bulunmuyor. Çünkü kişiler uygulamada oyunlar var diye Netflix aboneliği satın almıyor ya da aboneliğini sürdürme kararı almıyor.