Şirket, Çinli teknoloji devi ByteDance'in sahibi olduğu TikTok ile rekabet edebilmek için video alanına yatırım yapıyor. Ancak bu yatırımların geri dönüşü, Facebook ve Instagram'daki kadar yüksek olmuyor.
Buna karşın Zuckerberg, video ve sanal gerçekliğe yapılan yatırımların, mobil reklamcılık ve Instagram hikayelere yapılan önceki yatırımlar gibi karşılığının alınacağından emin olduğunu söyledi.
Ancak firmanın önceki strateji değişiklikleri sırasında büyük bir rakiple mücadele etmek zorunda olmadığını kaydetti.
Zuckerberg, "Ekipler oldukça iyi performans gösteriyor ve ürün çok hızlı büyüyor" dedi ve ekledi:
"Burada farklı olan şey, TikTok'un şimdiden çok büyük bir rakip haline gelmesi ve oldukça hızlı bir oranda büyümeye devam etmesi."