EkonomiBeyaz eşyada fiyat artışından korunma refleksi

Beyaz eşyada fiyat artışından korunma refleksi

Paylaş
Beyaz eşyada fiyat artışından korunma refleksi

Türkiye’nin dört bir yanındaki satış noktaları ile geniş dağıtım ağına sahip markalardan biri olan Profilo Ev Aletleri, büyümeye devam ediyor.

Profilo’nun bu yıl 100 yeni mağaza hedefinin olduğunu ve 64’ünün tamamlandığını belirten BSH Türkiye Pazarlama Direktörü Burak Destici, “Profilo, BSH çatısı altında Türkiye’ye özel bir marka. O yüzden farklı bir yeri var. İstediğimiz şekilde hızlı hareket edebildiğimiz, hareket alanının çok yüksek olduğu bir marka” dedi.

Haberin Devamı

HER SEGMENTTEN MÜŞTERİ

Profilo’nun Türkiye’nin en köklü markalarından biri olduğunu belirten Profilo Türkiye Kıdemli Satış Direktörü Mustafa Işkıncı da 1996’da Profilo’nun BSH bünyesine katıldığını söyledi. Işkıncı, “Yarım asırdan fazladır Türkiye’de Profilo markasının ürünleri tüketiciyle buluşmakta. Ülkemizin 81 ilinde hanelere girmiş çok köklü, tüketiciler tarafından bilinen bir marka. 1200 mağazamız ve her segmentten müşterimiz var” diye konuştu.

YILLIK SATIŞ 10 MİLYONA DAYANIYOR

Türkiye’de toplam beyaz eşya satışlarının yüzde 90’ının bayi kanallarından gerçekleştirildiğini belirten Mustafa Işkıncı, beyaz eşya sektörüne dair verileri paylaşarak, “Türkiye’de ortalama 9-10 milyon beyaz eşya satılıyor. Dünyaya baktığımızda yaklaşık yıllık 500 milyon adetlik pazar var. Sektör bu yılı yine büyümeyle kapatacak. Yılı hacim bazında yüzde 13 büyümeyle kapatacağını tahmin ediyoruz” dedi. Satışların yüzde 15’ini çeyizlik satışların oluştuğunu belirten Işkıncı, fiyat artışlarından etkilenmek istemeyenlerin ürünleri satın aldığını, teslim almak için ise birkaç ay bekleyebildiğini belirtti.

Haberin Devamı