Dijital reklam yatırımları rekor seviyede
IAB Türkiye 2013 Dijital Reklam Yatırımları raporuna göre; sektör 1 milyar TL sınırını geçti, 2013'ü 1.17 milyarla tamamladı
IAB Çin’in de kurulmasıyla birlikte dünyada 43 ülkede dijital pazarlama iletişimi endüstrisinin gelişmesi için faaliyet gösteren IAB’nin (Interactive Advertising Bureau) Türkiye merkezi, IAB Türkiye’nin açıklamasına göre dijital reklam yatırımları 2013’te geçen yıla göre; yüzde 24’lük büyümeyle 1.17 milyar TL oldu.
IAB Türkiye Dijital Reklam Harcamaları // AdEx-TR 2013 Raporu’na göre;
• Display, arama raporu, mobil reklam, ilan sayfaları, e-posta, oyun içi reklam gibi uygulamalardan oluşan internet reklam yatırımları toplamı; 1.169 milyon TL,
• Gösterim/tıklanma bazlı reklam, video, sponsorluk ve gelir paylaşımlı reklam yatırımlarından oluşan “Display Reklam Yatırımları”; 446.5 milyon TL,
• Ücretli sıralama, arama motoru görüntülü reklam ağından oluşan “Arama Motoru Reklam Yatırımları”; 587.3 milyon TL,
• Mobil gösterim ve mobil opt-in SMS/MMS’den oluşan “Mobil Reklam Yatırımları” 44.8 milyon TL,
• İlan sayfaları reklam yatırımları 79.3 milyon TL olurken e-posta ve oyun içi reklam yatırımları toplamı 11.3 milyon TL olarak gerçekleşti.
- Yürek yakan kareler! Helikopter kazasında hayatını kaybedenlere veda
- Milli judocu Emre Yazgan'a acı veda! İkizi tabutun başından ayrılmadı
- Narin Güran cinayetinde yeni deliller! İkinci duruşmaya sayılı gün kaldı
- Okul bahçesinden düşüp beyin kanaması geçirdi! Acılı anne: Çocuğumu ölüme terk etmişler
- TBMM Başkanı Kurtulmuş: Yeni bir dünya sistemi inşa edilmeli