ECE 3 AVM daha açmaya hazırlanıyor
İstanbul’daki Marmara Park, Aqua Florya, Palladium Ataşehir ve Beylikdüzü Migros AVM, Eskişehir’deki Espark, Afyonkarahisar’daki Park Afyon, Bursa’daki Sur Yapı Marka ile Antalya’daki TerraCity ile Antalya Migros AVM’yi yöneten ECE Türkiye, 3 alışveriş merkezi daha açmaya hazırlanıyor.
Gazete Haberi
2023 yılının kendileri için çok başarılı geçtiğini söyleyen ECE Türkiye Eş Genel Müdürü Nuri Şapkacı, portföylerindeki AVM’lerin perakende satış cirolarını yüzde 90, müşteri giriş sayılarını ise yüzde 9 artırdığını anlattı. Şapkacı, “AVM’lerimizin doluluk oranı sektör ortalamasının üzerinde ve yüzde 100’e yakın” dedi.
YÜKSELEN İLÇELER
2024 yılında hayata geçecek projeler hakkında bilgi veren ECE Türkiye Eş Genel Müdürü Semet Yolaç Canlıel de şunları söyledi: “Bu yıl İstanbul Başakşehir’deki V Metroway ile Çekmeköy’de inşaatı devam eden Ağaoğlu ÇekmeköyPark AVM hizmete açılacak. V Metroway, 25 bin metrekare kiralanabilir alan üzerinde 80 mağaza ile hizmet verecek. Nitelikli konut, ticaret ve sosyal alanlarla çevirili V Metroway, gastronomi ve eğlenceyi aynı çatı altında toplayacak. Ağaoğlu ÇekmeköyPark AVM’de 25 bin metrekarelik kiralanabilir alanda 100’den fazla mağaza yer alacak.”
YENI MARKALAR YOLDA
2025 yılında hizmet vermeye başlayacak V Mall İstanbul ile Başakşehir’de toplam 70 bin metrekarede önemli bir perakende destinasyonu oluşturacaklarına da dikkat çeken Canlıel, “Her kriz döneminden sonra, pazara yeni markalar giriyor. Türkiye, global perakendeci oyuncular için genç ve dinamik nüfusuyla çok kıymetli. Önlerini görebilecekleri ekonomik stabilite ortamını yakalayan markalar, pazarda yer almak için harekete geçiyorlar. Enflasyon hedeflerinin yakalanabilmesi, satın alma gücünün artması ve finansman sorununun çözülmesi halinde Türkiye pazarına yeni girişler olacağını düşünüyoruz” diye konuştu.