Kaskosuz araç kalmayacak!

Sigorta şirketleri 2025 yılında kasko branşında çıkardıkları yeni ürünlerle atağa kalktı. Şirketler, yeni ürünlerle hiç kasko yaptırmamış araç sahiplerini hedefine alırken, bu sayede kasko branşındaki pazar paylarını artırmak için harekete geçti.
Sigorta şirketleri 2025 yılında kasko seferberliği başlattı. Bu kapsamda hazırladıkları yeni ürünlerle hem hiç kasko yaptırmamış araç sahiplerini radarına alan şirketler, hem de mevcut müşterilerini koruyarak kasko branşındaki pazar paylarını artırmak için harekete geçti. Geçtiğimiz yıllarda sektörün büyümesinde oldukça etkili olan kasko branşı özellikle 2024 yılında primlerdeki artış ve ekonomik zorluklar nedeniyle ciddi bir daralma yaşamıştı. 2025 yılı ile birlikte birbiri ardına yeni stratejilerini açıklayan şirketler, hedeflerinin başına kaskoda büyümeyi koydu. Bu kapsamda hazırlanan yeni ürünler içerisinde hiç kasko yaptırmamış araç sahiplerine sunulan ‘alternatif kasko’dan, çevrecilere yönelik hazırlanan ‘sürdürülebilir yeşil kasko’ya ve bütçeye uygun olarak hazırlanan ‘makul kasko’ya kadar birçok ürün yer alıyor.
DAHA ÖNCE HİÇ KASKO YAPTIRMAYANLARI HEDEFİNE KOYDU
Hepiyi Sigorta, son olarak, şimdiye kadar kasko yaptırmamış, yalnızca trafik sigortası ile yetinen ve ekonomik bir şekilde aracını güvence altına almak isteyen 4 yaş ve üzeri binek araç sahipleri için Alternatif Kasko ürününü hazırladı. Hepiyi Alternatif Kasko, temel kasko teminatlarını uygun primlerle sağlarken, genişletilebilir yapısıyla dikkat çekiyor. Trafik sigortasının yalnızca karşı tarafın hasarlarını karşıladığı göz önüne alındığında, Alternatif Kasko ile sürücüler kendi araçlarını da ekonomik bir şekilde güvence altına alabiliyor. Alternatif Kasko, çarpışma, çalınma ve yanma gibi temel teminatların yanı sıra, ferdi kaza, ihtiyari mali mesuliyet ve asistans hizmetleri gibi ek teminatları da poliçeye eklemeye olanak tanıyor.
KASKODA PAZAR LİDERLİĞİNİ HEDEFLİYOR
Quick Sigorta ve Maher Holding olarak ileriki yıllarda oto sigortalarını merkezine alan bir yapı oluşturmayı hedeflediklerini söyleyen Quick Sigorta Genel Müdürü Eyüp Özsoy, “Bu strateji doğrultusunda oto ürünlerimizi çeşitlendirmek, trafik sigortasındaki güçlü konumumuzu kasko ve diğer oto sigortalarına taşımak, hatta pazar liderliğine ulaşmak istiyoruz” dedi. Özsoy, kaskoda hâlâ büyük bir potansiyel olduğunu belirterek, “Türkiye’de yaklaşık 3 milyon trafik sigortası müşterisi bulunuyor ve bunların yalnızca yüzde 30’u kaskolu. Bu, 900 bin potansiyel müşteri anlamına geliyor. Bugün bu potansiyelin yalnızca yüzde 1’ini değerlendiriyoruz” dedi.
MÜŞTERİLERİN İHTİYAÇLARINA GÖRE KASKO ÇÖZÜMLERİ SUNUYOR
HDI Sigorta, kasko çözümlerini tanıtmak amacıyla yeni iletişim kampanyası başlattı. ‘Kaskoda Doğru Rota, HDI Sigorta’ başlıklı iletişim kampanyası, farklı sürücü ihtiyaçlarına hitap eden geniş kapsamlı kasko çözümleriyle rehberlik ediyor. Kampanya aracılığıyla HDI Sigorta, müşterilerinin ihtiyaçlarına uygun çözümler sunarak, kasko sigortasının yalnızca bir ürün değil, zamanla değer kazanan kapsamlı bir güvence sistemi olduğunu vurguluyor.
‘KUSURSUZ’ KASKO DEĞER KAYBI TEMİNATI DA VERİYOR
Bu yıl içinde bireylerin bütçelerine uygun ‘Makul Kasko’yu çıkartan AREX Sigorta şimdi de ‘Kusursuz Kasko’yu sunmaya hazırlanıyor. AREX Sigorta Genel Müdürü Abdullah Kara, önümüzdeki dönemde büyümek istediği branşlar arasında kaskonun yer aldığını söyledi. Kara, “AREX Sigorta’nın yenilikçi bakış açısı ile hazırlanmış olduğu Kusursuz Kasko ürünü, piyasadaki diğer genişletilmiş kasko ürünlerinden farklı olarak sigortalılara ‘değer kaybı teminatı’nı da verecek” diye konuştu.
Aksaray'ın sarımsağı artık dünya tarafından tanınacak! Bölgeye İspanyollar yatırım yapacak
Ece Gürel'e 'cadılık eğitimi' verdiği iddia edilmişti! Hale Nur Özen için karar verildi
Ramazan ayında yoğun ilgi görüyor! Sigara tiryakilerine çözüm yolu
Dışişleri Bakanı Hakan Fidan'dan Suriye açıklaması: Provokasyonların önünü kesmek lazım
Çocuk sporcuları taşıyan minibüs kaza yaptı! Yaralılar var