‘Pazarlamanın Babası’ndan sektöre kritik tavsiye
Dünyanın en önemli pazarlama guruları, iş dünyasının en etkin düşünce liderleri Global Marketing Summit 2024 için İstanbul’da bir araya geldi.
Gazete haberi
23-24 Ekim tarihlerinde gerçekleşen dev zirve, pazarlama sektörünün yıldızlarını buluştururken, Türkiye’den ve dünyadan pek çok iş insanını da konuk etti. Zirvede ayrıca tüm dünyada artan şiddet olaylarına karşı, #şiddetvarsareklamyok hashtag’i ile kampanya başlatıldı. Dev zirvenin onur konuğu dünyanın en ünlü pazarlama gurusu, ‘Modern Pazarlamanın Babası’ olarak kabul edilen Dr. Philip Kotler oldu.
Pazarlamada öğrenmenin hayat boyunca sürdüğüne dikkat çeken Kotler, şu noktaların altını çizdi: “Pazarlama hakkında şunu unutmayın. Pazarlamanın öğrenilmesinin bir yıl sürdüğünü söylerdim ama ustalaşmak için bir ömür gerekir. Bu yüzden pazarlamada mükemmel olmadığınızı düşündüğünüz için hayal kırıklığına uğramayın. Pazarlamada hiç kimse mükemmel olmayacak. Teknoloji sayesinde sürekli öğreneceksiniz. Çünkü tüketiciler hayatı güzel kılan şeyler hakkında yeni fikirlere sahip olacaklar.”
ŞİDDETE KARŞI AKSİYON
Zirve Başkanı, KREA M.I.C.E. Kurucusu ve CEO’su, KREA Digital Kurucu Ortağı Seda Mızraklı Ferik ise #siddetvarsareklamyok kampanyasıyla tüm reklam verenlere seslenerek, “Global Marketing Summit 2024 ile birlikte şiddetin her türlüsüne karşı olduğumuzu belirtmek isteriz. Tüm reklam verenleri şiddet içeren dizilere reklam vermemeye, şiddet konusunda tüm toplumu hassas davranmaya davet ediyoruz” Seda Mızraklı Ferik diye konuştu.
- 2025 Yılı Cumhurbaşkanlığı Yıllık Programı Resmi Gazete'de
- Emine Erdoğan'dan Cumhuriyet Bayramı paylaşımı
- Türkiye Cumhuriyeti'nin 101. yıl dönümünde Galata Kulesi'ne Türk Bayrağı yansıtıldı
- Diyarbakır Valiliği: Narin'i arama çalışmalarında jandarmanın üfürükçüye gittiği iddiası asılsızdır
- Son hava durumu raporu açıklandı Meteoroloji uyardı: Sağanak yağışlar, pus ve sis yurdu etkisi altına alacak