Tüm dünyayı ve Türkiye’yi etkisi altına alan Koronavirüs salgın hastalığı COVID-19 kapsamında, kamu otoriteleri tarafından yapılan “Evde Kal” çağrılarına bir destek de Aksigorta’dan geldi.
Devreye aldığı yeni uygulamalar ile müşterilerinin evde kalmasını teşvik eden Aksigorta, kapıya kadar getirdiği hizmet ile onların hayatını kolaylaştırmayı sürdürüyor.
Aksigorta Genel Müdür Yardımcısı Soner Akkaya, evde kalmanın hayati önem taşıdığı bu hassas dönemde, müşterilerinin evde kalmalarını teşvik etmek ve müşterilerinin mevcut ve olası sıkıntılarını gidermek üzere, birtakım yeni uygulamalar devreye aldıklarını ifade etti. Konuyla ilgili olarak değerlendirmede bulunan Akkaya;
“Hasar süreçlerimizde müşterilerimizin evden çıkmadan sıkıntılarını gidermek üzere Aksigorta olarak; oto ve oto dışı ekspertiz çalışmalarını uzaktan yapacak şekilde organize ederek online ekspertiz programı başlattık. Whatsapp üzerinden eş zamanlı paylaşım ve evrak temini, gerek görülen hallerde video ile uzaktan ekspertiz yöntemleri sunuyoruz. “Kapıdan al, Kapıya teslim et” uygulamamız ile hasar gören araç sahiplerine ücretsiz vale ve çekici hizmeti sunuyor, gerekli servis bakım ve onarımını sağlıyoruz. Ayrıca uzaktan hasar inceleme limitlerimizi yükselterek, evde kalan müşterilerimize daha hızlı hizmet vermek ve hayatlarını kolaylaştırmak için bambaşka deneyimler sunmaya devam ediyoruz. Bu kritik ve hassas dönemde müşterilerimizin evde kalmasını istiyor, yaşadıkları sıkıntıları gidermek konusunda elimizden gelen her türlü desteği sunmaya devam ediyoruz” diye konuştu.
- Polis memurlarını ağır yaralayan saldırganın ifadesi ortaya çıktı
- Silecek kaldırırken iki kere düşünün! Hapis cezası aldı
- Bayraktar TB3’ün başarısı Yunan basınında
- Arama motorları üzerinden yapılan bu sorgulara dikkat! Tüm bilgilerinizi ele geçiriyorlar | Hangi kelime ve yönlendirmeler riskli?
- MİT, Serhat Tagay'ı etkisiz hale getirdi