Turizmde 'sarı yaz' dönemi başladı
Turizm sektöründe faaliyet gösteren Hapimag Türkiye, İspanya, Hollanda, Portekiz, Yunanistan ve İtalya Operasyonları Ülke Direktörü Kerem Demirkol, İstanbul’da gerçekleşen Swiss Days 2024 etkinliğinde önemli açıklamalarda bulundu.
Gazete Haberi
2024 sezonunu oldukça iyi geçirdiklerine dikkati çeken Demirkol, “Yılın 12 ayı açık olan bir tesis olarak şimdi ‘sarı yaz’a odaklanıyoruz. Yılın ikinci çeyreğinde Türkiye’nin turizm geliri, 2023’ün aynı dönemine göre yüzde 11.8’lik artışla 14 milyar 875 milyon 518 bin dolar oldu. Üçüncü çeyrek verilerinde de geçen yıla göre artış bekliyoruz” dedi.
Sürdürülebilirlik stratejileri kapsamında yerel ürün üretimini desteklediklerine vurgu yapan Demirkol, “Bu ürünleri mutfaklarımızda hazırlanan yemeklerle misafirlerimizin beğenisine sunuyoruz. Bodrum Mandalinası’ndan ürettiğimiz reçeller, Karaova bölgesinden alınan Karakılçık Unu ile hazırlanan ekşi mayalı, katkısız ekmekler, kurabiye ve tatlı yapımında kullanılan keçiboynuzları, bu stratejimizin birer örneği” dedi. Demirkol, “Hapimag Sea Garden Bodrum, bugün yüzde 47 olan kadın çalışan oranıyla da sektörüne örnek oluşturuyor” diye konuştu.