Bugatti’nin fiyatı 6 milyon TL’nin üzerinde olan otomobili Chiron, markanın Molsheim fabrikasında üretiliyor. 1 otomobilin üretimi 6 aydan fazla sürüyor. Markanın Fransa Molsheim şehrinde 1909 yılında kurulan fabrika tarihi bir öneme sahip. Şimdiki üretimi ise Chiron modeli üzerine yoğunlaşmış. Üretim atölyesi, 1.000 metrekareden fazla bir alana sahip ve Chiron için pek çok değişikliğe uğramış. Parlak beyazını yansıtan yeni zemin, bir moda evinin podyumuyla karşılaştırılabilir bir atmosfer yaratıyor. Atölyede tam 20 işçi çalışıyor. Chiron’un üretiminden bu 20 kişi sorumlu. 1 otomobili oluşturmak için 1800 farklı parçayı birleştirmeleri gerekiyor. Tamamen el emeğiyle yapılan şasi montajında kullanılan tek elektronik araç, doğru tork değerine ulaşıldığında montaj çalışanına bir sinyal veren sistemdir. Chiron’un 16 silindirli motoru 1500 beygirin üzerinde güç, 1600 Nm de tork üretiyor. Otomobilin hızının 400 km/s’nin üstünde olduğu iddia ediliyor. Şasi montajının en üst noktası evliliktir. Monokokun ve arka ucun birleştirilmesi işlemi bu adımda yapılır. Bugatti’nin aracı test ettiği dinamometre, dünyadaki en güçlü modeldir. Çünkü karşılarındaki araç da bir o kadar güçlü. Su testi sırasında Chiron, 30 dakika boyunca değişen şiddette muson yağmuruna maruz bırakılır. Araçta hiçbir noktadan su kaçağı olmamalıdır. Kaporta kontrol tünelinde, sertifikalı bir ekip üyesi, otomobilin bitiş için nihai onayını almasından önce, altı saati aşkın bir süreyle boyayı ve birleşme noktalarını inceler. Aracın 0’dan saatte 100 km hıza ulaşmak için harcadığı süre ise 2.5 saniyenin altında.