Makyaj videoları ile bir anda büyük bir izleyici kitlesine ulaşan ve sonrasında fenomen olan Danla Bilic, geçtiğimiz sene eylül ayında ünlü oyuncu Kubilay Aka ile aşk yaşamaya başlamıştı. Ancak ikilinin ilişkisi uzun sürmemiş, Aka sadece iki ay sonra katıldığı bir ödül töreninde fenomen isim ile ayrıldıklarını açıklamıştı. İlişkimiz Danla'nın yaptığı herhangi bir açıklamadan dolayı bitmedi. Denedik olmadı, kafalar uyuşmadı. Bu konuda fazla konuşmak istemiyorum. İlişkimiz bitti. Eski aşıklardan Danla Bilic, son olarak TikTok'ta 'Ayrılır mısın, ayrılmaz mısın?' akımı yapan bir çiftin viral olan videosunu paylaşıp; Bu çift kimdi ya, Danla Bilic-Kubilay Aka mı? yazmasıyla çok konuşulmuştu. Bilic'e, eski sevgilisi Aka'dan yanıt gecikmemişti. Oyuncu, Danla'ya; Seninle kimse kıyaslanamaz bile, lütfen yorumunu yazmıştı. Kubilay Aka, yorumlaşmaları karşısında gelen Siz barıştınız mı? sorusuna ise şöyle cevap verdi:Medeniyeti anlatamam ki, zamanla kazanılan bir şey... Danla Bilic'in doğum gününde ortaya çıkan yeni aşkı sosyal medyayı salladı. Ünlü fenomenin, 'İmdat İmdat' şarkısıyla büyük ses getiren rapççi Emirhan Çakal ile birlikte olduğu ortaya çıktı. Çakal, Bilic ile dudak dudağa pozunu paylaştı. Fenomen aşk pozlarını Diğer yarım diyerek paylaştı. Öte yandan özel hayatı ve sosyal medya paylaşımlarıyla sık sık gündem olan Danla Bilic geçtiğimiz günlerde sosyal medya kazancıyla çok konuşuldu. Ünlü fenomenin Instagram sayfasından aldığı reklamlar için post ve story başına aldığı ücret ortaya çıktı. İddialara göre; Danla Bilic 15 saniyelik reklam ücreti olarak 150 bin TL ve 180 bin TL aralığında para kazanıyor. Fenomenler arasında en yüksek rakamı talep edenlerden biri olan Bilic'in sosyal medya kazancı adeta dudak uçuklattı. Neslihan Damla Aktepe bilinen ismi ile Danla Bilic, makyaj içerikli videoları ve vlogları ile tanındı. Danla Bilic, internet üzerindeki hareketleri ilk olarak Twitter'da yaptığı paylaşımlar ile dikkat çekti. Daha sonra makyaj içerikli bir YouTube kanalı açan Bilic'in kanalı kısa sürede büyük ses getirdi.