Ünlü iç giyim markası Victoria's Secret, pazar hakimiyetini rakipleri Aerie, Rihanna'nın markası Savage X Fenty ve Kim Kardashian'ın kurucusu olduğu, 4 milyar dolar değerindeki Skims'e kaptırdı. Ayrıca şirket, koronavirüs pandemisinde alışveriş merkezlerini kapanması nedeniyle 72 milyon dolar zarar etti. Tüm bunların ardından marka, düşen satışlarını kurtarmak için eski 'Melekler'den oluşan bir kadro kurmaya karar verdi. Şirket Çarşamba günü yaptığı açıklamada, 'The Icon' adını verdikleri yeni kampanyaları için süper modeller Gisele Bündchen, Naomi Campbell, Candice Swanepoel ve Adriana Lima'yı seçtiğini söyledi. Kampanyadan yayınlanan fotoğraflarda en çok dikkat çeken isim ise yeni koleksiyona ait siyah bir gecelik giyen Adrina Lima oldu. Geçtiğimiz sene anne olan 42 yaşındaki güzel model, hamilelik döneminde aldığı ve sonrasında uzun bir süre kurtulamadığı kilolarla sık sık gündeme gelmişti. Tekrar Victoria's Secret'ın bir parçası olan Lima'nın, bu kampanya kapsamında fazla kilolarından kurtulduğu görüldü. People'a özel olarak açıklamalar yapan ünlü isim; Her kadın bir ikon olabilir. Her şey benzersiz olmakla ilgili. Herkesin duygularını ve kendini ifade etmek için kendine özgü yolları vardır, bu benzersizlik sizi özel kılar diye konuştu ve ekledi: Bir kadın olarak birbirimizi kucaklamamız ve desteklememiz gerektiğini düşünüyorum. Bazen kadınların bunu yapmadığını görüyorsunuz ama bence bunu değiştirmek önemli çünkü dünyayı değiştirmemiz gerekiyor. Lima, açıklamalarına; 20 yıl boyunca Victoria's Secret ile çalışmak gerçekten bir rüyayı yaşamaktı. Markaya geri dönmemi isteyen telefonu aldığımda kendimi çok iyi hissettim. Geri dönmek benim için bir onur şeklinde devam etti. Model, sözlerini; 42 yaşındayım ve bir anneyim. Artık daha olgun kadınlar için kampanyalar yapmaya geçtim. Kadınları, özellikle Latin kadınları ve anneleri temsil etmek çok güzel. Anne olsanız bile kendinizi kadınsı ve zarif hissedebilirsiniz. Önemli olan sizin tutumunuz, kendinizi ve bedeninizi nasıl kucakladığınızdır diyerek noktaladı.