Buzdolabı bozulan Umut Polat, 30 bin lira değerindeki dolap için internet üzerinden teknik servis çağırdı. İddiaya göre, yetkili servis kılığında eve gelen dolandırıcılar, peşin 4 bin lira aldıkları buzdolabı için 'Ana kartını değiştirdik, 24 saate düzelir' diyerek ortadan kayboldu. Yaklaşık 1.5 aydır bozuk buzdolabı ile sorun yaşayan Polat, dolandırıcıların bulunması için polise başvurdu.
Oppo, İstanbul’da hem Anadolu hem de Avrupa yakasında kendine ait servis noktalarının kapılarını açtı. Şişli ve Kadıköy’de Oppo müşterilerini bekleyen bu servisler, kullanıcıların başı sıkıştığında geleceği birer teknik destek merkezi işlevi görüyor.
Yeni nesil teknik servis girişimi CepteTamir, corona virüs döneminde kullanımı çok daha artan cep telefonu ve tabletler için yerinde servis hizmetleri ile kritik bir ihtiyaca çözüm sunuyor.
Buzdolabı, çamaşır makinesi, televizyon, kombi veya başka bir ürünü bozulan tüketici, satış sonrası hizmet alabilmek için genellikle arama motoru Google üzerinden yetkili servis bulmaya çalışıyor. Ancak ulaştığı telefon numarasını arayan tüketici, bilmeden firmaların logo ve markalarını kullanarak kendilerini yetkili servis gibi tanıtan sahte hizmet sağlayıcılarla muhatap oluyor. Hem hizmet alamayan hem fahiş fiyat ödemek zorunda kalan hem de ürünü servise diye götürülüp bir daha geri getirilmeyen vatandaş dolandırılıyor.