Sürdürülebilirlik ve kadınların ekonomiye etkisi için alınabilecek önlemler neler?

Sürdürülebilirlik ve kadınların ekonomiye etkisi için alınabilecek önlemler neler?

15.12.2021
Sürdürülebilirlik, üretim ve çeşitliliğin devamlılığı sağlanırken insanlığın yaşamının daimi kılınabilmesidir. Sürdürülebilirlik, kendi ihtiyaçlarımızı, gelecek nesillerin ihtiyaçlarından ödün vermeden karşılayabilmemizdir. Anneler ise kaynaktır, çocuğun ilk beslendiği kaynak. Annenin bilinç düzeyi yüksekse yetiştirdiği birey de farkındalıkla büyür. Sürdürülebilir bir dünyanın temeli anneyi ve çocuğu çevre, eşitlik, kapsayıcılık ve çeşitlilik konusunda eğitmekten geçer. Verdiğimiz eğitimlerde, yaptığımız projelerde bunu gördük, sadece çocuğu eğitmek yetmiyor, anneyle çocuğun uyumlu ilerlemesi önemli. Sadece çocuğa verilen eğitimlerin sonucunda alışkanlık değişimi %35 oranında değişirken, projeye anne eğitimlerini de dahil ettiğinizde alışkanlık değişimi %47 oranında artıyor. Biz de bu videoda sürdürülebilirlik ve kadınların ekonomiye etkisi için alınabilecek önlemler neleri Yazar Esra Baykal ile konuştuk.
Çocuklarda dijital obezite nedenleri ve bununla baş etmenin yolları neler?

Çocuklarda dijital obezite nedenleri ve bununla baş etmenin yolları neler?

13.12.2021
Zamanının büyük kısmını sosyalleşmekten uzak, dijital dünyada geçiren çocuklarımız internette günde ortalama 7 saat 29 dakika geçiriliyor. 16-64 yaş arası incelendiğinde Türkiye, internette geçirilen süre açısından 42 ülke arasında 12'inci sırada yer alıyor. Türkiye 16-64 yaş arası grubun sosyal medyada geçirdiği süre açısından 46 ülke arasında 15'inci sırada yer alıyor. Global Web Index verilerine göre, Türkiye'de 16-64 yaş arasındaki kullanıcıların yüzde 93'ü internette video izliyor, yüzde 72'si müzik dinliyor, yüzde 45'i vlog izliyor, yüzde 43'ü radyo, yüzde 30'u ise podcast dinliyor. Biz de bu videoda çocuklardaki dijital obezite nedenleri ve bununla baş etmenin yollarını Yazar Esra Baykal ile konuştuk.
Her annenin hikayesi farklıdır

Her annenin hikayesi farklıdır

16.12.2019
Türkiye’deki farklı anne profilleri üzerine pazarlama stratejilerinin sunulduğu kitap The Kitap Yayınları etiketiyle tüm kitapçılarda.