Türkiye’deki farklı anne profilleri üzerine pazarlama stratejilerinin sunulduğu kitap The Kitap Yayınları etiketiyle tüm kitapçılarda.
Stratejist Esra Baykal, Türkiye’deki farklı anne profilleri üzerine yaptığı araştırma sonuçlarının yer aldığı Anneleri Anlayan Marka Olmak kitabında hedef kitlesi anne ve bebek olan markalara pazarlama stratejileri sunuyor.
Türkiye’nin her köşesini dolaştı
Baykal, kitabında Türkiye’nin her köşesini dolaşarak reklam, pazarlama ve strateji dünyasında geçirdiği 17 yıllık süreçte farklı sosyo-ekonomik sınıflardan kadınlarla gerçekleştirdiği röportajlar sonrasında ortaya çıkan dört kadın profilini detaylandırıyor. Ev kadını, çalışan, çocuğu için işi bırakan ve bekâr anneler olarak dört farklı anne profili üzerinde duran kitap, markalara anneleri daha iyi tanımaları için ipuçları veriyor.
Vazgeçilmez bir rehber niteliğinde
Annelerin markalardan beklentilerini anlamak için birebir gerçekleştirilen video çekimlerinin yanı sıra anneleri hedefleyen kurum ve firmaların yöneticileriyle de yapılan görüşmelerin yer verildiği kitap annelere daha hızlı erişmek, marka sadakati oluşturmak, sürdürülebilir satış başarısı sağlamak isteyen markalar için vazgeçilmez bir rehber niteliğinde.
- Kapadokya’nın yeryüzü ve yer altı hikâyesi Milliyet Arkeoloji'de
- Sanat Sohbetleri’nin ilki Çanakkale Bienali’nde yapıldı
- ‘Çocuklar için kurduğumuz kitap kulübünde her hafta farklı yazarları ağırlıyoruz’
- Milliyet Mimarlık Dergisi’nin 45. sayısı bu pazar bayilerde!
- Mağaradaki 86 bin yıllık yaşam Milliyet Arkeoloji'de