İSTANBUL SU VE KANALİZASYON İDARESİ (İSKİ) GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

İSTANBUL SU VE KANALİZASYON İDARESİ (İSKİ) GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

SÖNMÜŞ DÖKME KİREÇ TEMİNİ


Sönmüş Dökme Kireç Temini mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN        :              2023/1118283
1-İdarenin
a) Adı    :              İSTANBUL SU VE KANALİZASYON İDARESİ (İSKİ) GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi             :               Güzeltepe Mahallesi Osmanpaşa Caddesi No:7 PK: 34060 Eyüpsultan/İSTANBUL
c) Telefon ve faks numarası         :              2123011121 - 2123217719
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası           :                https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı    :              Sönmüş Dökme Kireç Temini
b) Niteliği, türü ve miktarı            :              3000 Ton Sönmüş Dökme Kireç Temini (Mal Alımı)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer              :              İSKİ Genel Müdürlüğüne Bağlı Ömerli ve Cumhuriyet Su Arıtma Şube Müdürlükleri
ç) Süresi/teslim tarihi     :              -Sözleşmenin imzalanmasını müteakip, işin süresi toplam 180 (Yüzseksen) takvim günüdür. Bu işte kısmi kabul yapılacaktır. Teslim edilen her parti mal kısmi kabule esas bir kısım olarak değerlendirilecektir. -Mallar, Yüklenici tarafından İdarenin vereceği yazılı siparişlerle partiler halinde silobas kapasitesine göre teslim edilecektir. Sipariş talebi yüklenicinin sözleşmede yazılı olan e- posta adresine veya faks numarasına yapılacaktır. Sipariş tarihi e- postanın veya faksın yükleniciye tebliğinden sonraki gün başlar. Verilen her bir sipariş, sipariş tarihinden itibaren 2 takvim günü içerisinde İdareye teslim edilecektir. -Dökme olarak silobas tankerlerle gelip İdarenin silo sistemine boşaltım yapılacaktır. -Ömerli ve Cumhuriyet İçmesuyu Arıtma Tesisleri'ne hafta içi 08:00 -16:00, Cumartesi 09:00-14:00 saatleri arasında teslimat yapılacaktır. -Son teslim tarihinin tatil gününe rastlaması halinde iş bu süre takip eden ilk iş günü mesai saati bitimidir. -Cumhuriyet ve Ömerli İçme Suyu Arıtma Tesisleri'ne toplamda: 3000 ton, idarenin talebi halinde malın teslim yeri ve teslim miktarında değişiklik yapılabilecektir. Değişiklik hiçbir şekilde ihale toplam bedelini ve miktarını aşmayacaktır.
d) İşe başlama tarihi       :              Sözleşmenin imzalandığı tarih işe başlama tarihidir.
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati :              15.11.2023 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)             :              İSKİ Genel Müdürlüğü Güzeltepe Mah. Osmanpaşa Cad. No:7 A Blok Üst Zemin Kat 07 Nolu Oda 34060 Eyüpsultan/İSTANBUL
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:
İstekliler, teklif edilen ürüne ait TS EN 459-1 (CL 80 - S) standardına uygunluk belgesini veya muadili Uluslararası standarda uygunluk gösteren belgeyi e-teklifleri kapsamında yeterlik bilgileri tablosunda beyan edeceklerdir.
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (YüzSeksen) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr Basın no ILN01914089