Geçen yıl zirveyi gören hava kirliliği nedeniyle dünyaca ünlü moda evleri de tasarım maskeler üretmişti. O maskeler, koronavirüs salgını sonrası yeniden rağbet görüyor. Fiyatları 80-300 dolar arası değişen lüks maskelerin tek özellikleri üzerlerinde yer alan logolar.
Yüz maskeleri, çoğu insan için bir moda trendi değil. Çinlileri sürekli maske takarken görmeye alışkınız. Ancak son zamanlarda koronavirüs salgını ve artan hava kirliliği nedeniyle maskeler yok satmaya başladı ve hemen her yerde maske takan insanlar görmeye başladık. Moda endüstrisi de bu gidişata bir el atmak istemiş gibi görünüyor. Bazı lüks moda markaları, tıbbi amaçla kullanılan yüz maskelerine benzer 1664er üretmeye başladı. Bu maskeleri diğerlerinden ayıran özellik, üzerlerindeki marka logosu ve aşırı pahalı etiket fiyatı.
Marine Serre markası, ilkbahar-yaz 2020 koleksiyonu için R-Pur ile işbirliği yaptı ve kendi logosuyla süslü yüz maskesi üretti. Billie Eilish, Grammy Ödül Töreni'nde Gucci marka takımını yine aynı markanın maskesiyle kombinlemişti.
Lüks Fransız markası Louis Vuitton, üzerinde kendi logosu olan siyah beyaz yüz maskesini 85 dolara (523 lira) satışa çıkardı. Çoğu internet sitesinde bu maske tükendi.
Rihanna'nın kurucusu olduğu Fendi markası ise 270 dolarlık (1664 lira) bir etiketle kendi yüz maskesini piyasaya sürdü.
- Dünyaca ünlü ismin konserinde Zeynep Bastık sürprizi! Türkçe ve Fransızca düet yaptılar
- Dünyanın en zengin 10 insanı (2024)
- Hadise yeni aşkıyla poz verdi! Eski eşinin hamlesi şaşkına çevirdi
- Justin Bieber müzik listesine girdi! Eşi sıralamadan rahatsız oldu
- Arka Sokaklar dizisi bu kez FETÖ'yü mercek altına aldı