Düşük yakın tüketimi
Yeni Opel Insignia Grand Sport, bir önceki modele kıyasla motor ve şanzıman seçeneğine bağlı olarak yüzde 10’a varan yakıt ekonomisi sağlıyor. Aracın bu önemli özelliği, yakıt tüketimi ölçüm sistemi WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) testlerinde kanıtladı.
Yeni dönemin başlangıcı yenilenen Opel logosu ile de kendini gösteriyor. “Herkes için Alman teknolojisi” sloganı, yeni Insignia’nın iletişim kampanyasının merkezinde bulunuyor.
123 BİN TL’DEN BAŞLIYOR
Yeni Insignia’nın daha ekonomik sürüş sağlamasının gerekçelerinden biri de 0.26’lık düşük sürtünme katsayısı. Ayrıca araç önceki modele göre 200 kilogram daha hafif. Haziran 2017 itibarıyla ülkemizde satışa sunulan yeni Insignia Grand Sport’un baz fiyatı 122 bin 900 TL. Türkiye’de yoğun rağbet gören 1.6 dizel otomatik seçeneği ise 148 bin TL’den başlayan fiyatlarla sunuluyor.
Yeni sloganı 'gelecek herkesindir’ olarak açıklayan Opel, ileri teknolojiyi herkes için ulaşılabilir kılmayı hedefliyor. Markanın geçmişinden gelen bu özellik, 1989’da üç yollu katalitik konvertörü standartlaştırması, 1995’te tüm binek otomobillerine tam boy airbag koyması ve şimdi de 520 kilometre menzilli yeni devrimsel elektrikli otomobili Ampera-e ile süreklilik gösteriyor.
KÖKTEN DEĞİŞİM
Otomotiv endüstrisi hızlı ve kökten değişim içinde. Aracın kendisi artık merkezde değil. Odak, kişilerin ulaşımına kaydı. Yeni odak, mekanikten dijitale, akaryakıtlıdan elektrikliye ve otomobil sahipliğinden anlık ihtiyaçlara yanıt veren dönüşümleri kapsıyor.
‘VAAT DEĞİL,TAAHHÜT’
Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik, “Gelecek herkesindir, bir ürün vaadinden de öte bir taahhüt, yaklaşım ve zorunluluk” dedi. Keklik, “Opel teknolojiyi geniş kitlelere ulaştırmada öncü rol oynuyordu.
Yeni sloganımız Opel’in geçmişi ile gelecek planlarını birbirine bağlıyor. Bu, bizi harekete geçiren ve markamızı en doğru temsil ettiğine inandığımız bir duruş” değerlendirmesini yaptı.
21 Haziran 2017, Çarşamba 05:00
Haberin Devamı