Fransız üretici, 2008 ve 3008 modellerinden sonra şimdi de 7 koltuklu 5008’i satışa sunuyor. Yeni model tasarımı, teknolojisi ve fiyatıyla iddialı.
Peugeot, başlattığı büyüme ve kârlılık hamlesiyle küresel pazarın en iddialı oyuncularından biri haline geldi. Marka, özellikle sorunsuzluk, kalite ve tasarım gibi tüketicilerin dikkatini çeken konularda ciddi atılım içinde. Pazardaki potansiyeli gören Peugeot Türkiye de, 1 yılda 3 yeni SUV modelini satışa sunarak SUV dünyasında referans olmayı hedefliyor.
KARİZMATİK TASARIM
Söz konusu plan, Ağustos 2016’da satışa sunulan SUV 2008 ile B SUV segmentinde yüzde 10 pazar payı elde ederek başladı. C SUV segmentine iddialı bir giriş yapan ve Avrupa’da ‘Yılın Otomobili’ seçilen yeni SUV 3008 de tanıtımından bugüne 5 binin üzerinde sattı. Peugeot, şimdi de 7 koltuklu 5008 modelini de satışa sundu. Karizmatik görünümlü araçta uzun motor kaputu ve yüksek omuz çizgisi ve aslan pençesi şeklindeki arka LED stoplar da araca farklı bir hava katıyor. 5008’de 130 beygirlik Pure Tech EAT6, 165 beygirlik 1.6 THP EAT6, 120 beygirlik 1.6 Blue HDI EAT6 ve 180 beygirlik 2.0 litre BlueHDi EAT6 motor seçenekleri bulunuyor. 5008 Türkiye’de Active, Allure, GT ve GT Line olmak üzere 4 donanım seviyesiyle satılacak.
'DAHA GÜÇLÜ OLACAĞIZ'
Peugeot Türkiye Genel Müdürü Laurent Pernet, Fransız PSA Grubu’nun Opel’i satın almasıyla Türkiye’de de daha güçlü olacaklarının altını çizdi. Pernet, Türkiye’de Opel ve Peugeot markalarının yönetim ilişkisinin 100’üncü günde açıklanacağını anlattı. Peugeot Türkiye Pazarlama Direktörü Mehmet Akın da 2017’de 42 bin adetlik satış hedeflediklerini söyledi. Akın, bu yıl 3 bin adet 5008 satabileceklerini ifade etti.
INSIGNIA'YA İLGİ BÜYÜK
Opel’in yeni amiral gemisi Insignia kısa sürede Avrupa’da 50 bin adet gibi çok iddialı bir sipariş seviyesine ulaştı. Insignia, Türkiye pazarında Premium Tasarım Paketi ile yoğun ilgi görüyor. Insignia’nın Avrupa’da olduğu gibi Türkiye’de de üst donanım seviyeleri tercih ediliyor.
SÜRÜŞ GÜVENLİĞİ ARTTI
Avrupa genelinde müşterilerin yüzde 86’sı Navi 900 IntelliLink bilgi-eğlence sistemini tercih ederken, yüzde 70 AGR sertifikalı ergonomik koltukları seçmiş. Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik, “Yeni Insignia tasarım ve konfor özelliklerinin yanı sıra sürüş güvenliğini artıran teknolojik yenilikleri ile öne çıkıyor” dedi.
124 BİN TL'DEN BAŞLIYOR
Yeni Insignia’da başlangıç fiyatı 124 bin 750 TL. Yoğun talep gören 1.6 dizel otomatik motor-şanzıman kombinasyonun fiyatı ise 151 bin 500 TL’den başlıyor. Opel’de Ağustos’a özel 36 bin TL, 12 ay, sıfır faizli kredi imkanı da mevcut.
QASHQAI YİNE LİDER
Japon otomotiv devi Nissan, 2016’da global pazarlarda büyümesini sürdürdü. Tüm dünyada toplam 5.63 milyon adet satış performansa imza atan Nissan; en büyük pazarı ABD’de 1.58 milyon, en büyük ikinci pazarı Çin’de 1.35 milyon araç sattı. Türkiye pazarının yüzde 0.8 büyüdüğü 2016’da yüzde 14.3 gibi yüksek bir büyüme oranı yakalayan Nissan Türkiye, 31 bin 910 adetlik satış performansıyla markanın global başarısına katkı sağladı. Nissan, 2015’ yılında yüzde 2.9 olan pazar payını yüzde 3.3’e çıkardı. Tasarımı, konforu ve geniş yaşam alanıyla kompakt SUV pazarının lideri olan Nissan Qashqai, 10’uncu yılını da yine açık ara liderlikle kapattı.
Nissan Qashqai, 2006’da lanse edildiği günden bu yana Nissan’ın Avrupa’da ve Türkiye’de en çok ses getiren modeli oldu. Nissan Türkiye Genel Müdürü Sinan Özkök, Qashqai’nin 2016’da Türkiye’de gerçekleştirdiği 17 bin 779 adet satışla bir kez daha segmentinin lideri olduğunu söyledi.
RETRO YARIŞ OTOMOBİLİ
Infiniti, dünyanın en prestijli otomobil buluşmalarından Pebble Beach Concours d’Elegance’da, retro yarış aracı ‘Prototype 9’u sergiledi. Tamamen elektrikli olan Infiniti Protoype 9’da hiçbir seri üretim otomobilde bulunmayan 30 kWh’Lık yüksek voltajlı bir Lithium-ion batarya kullanılıyor. Aracın boş ağırlığı 890 kilogram.
148 beygir güç ve 320 Nm tork değeri sunan otomobil, 170 kilometre maksimum hıza çıkıyor.
23 Ağustos 2017, Çarşamba 05:00
Haberin Devamı