Audi’nin ilk elektrikli otomobil prototipi e-tron, sahnede. Sessiz ve sakin özellikleri ile dikkat çeken e-tron, aynı zamanda sanal yan ayna sisteminin kullanıldığı ilk seri üretim otomobil olacak.
Audi’nin elektrikli otomobil prototipi e-tron, sürücü ve yolcuların çevrelerini bambaşka bir biçimde deneyimlemelerini sağlıyor. Geniş iç mekanı ve minimalist tasarımının yanı sıra Audi’nin bu ilk elektrikli otomobili son derece sessiz ve sakin. Bu sayede, Bang & Olufsen 3D Premium Ses Sistemi için mükemmel bir sahne olma özelliği taşıyor. Audi’nin bu yeni SUV‘u ayrıca yeni bir dijital kontrol ve görüntüleme deneyimi sunuyor. E-tron, sanal yan ayna sisteminin kullanıldığı ilk seri üretim otomobil olacak.
Dışı halen e-tron kamuflajıyla kaplı olan Audi e-tron prototipi, iç mekan tasarımıyla da çok iddialı. Opsiyonel Bang & Olufsen Premium Ses Sistemi ile sürücü ve yolcuları şımartıyor. Müziği, yapay efektler olmaksızın, kaydedildiği haliyle dinlemeye imkan tanıyan bu sistem, bunun için 16 hoparlör ve 705 watt gücündeki bir amplifikatörden yararlanıyor.
SANAL AYNALAR
İç mekanda tavanla ahenk oluşturan standart Audi sanal kokpitinin zarif göstergeleri ve opsiyonel sanal yan aynaların ekranları, mekan içinde görsel olarak öne çıkıyor. Dünya prömiyerini Audi e-tron prototipinin seri üretim versiyonunda gerçekleştirecek olan sanal yan aynalar, otomobil içi dijitalleşmeyi bambaşka bir seviyeye taşıyor.
2.928 milimetrelik geniş aks mesafesi sayesinde Audi e-tron prototipi, beş kişinin çantalarıyla birlikte rahatça yerleşebileceği geniş bir iç mekana sahip.
ÜÇ BOYUTLU SİPARİŞ
Audi, müşterilerine ürün konfigürasyonu sürecinde üç boyutlu görüntülerden yararlanma fırsatı sunan ilk otomobil üreticisi oldu. Artık müşteriler, doğrudan Audi web sitesi üzerinden yeni otomobillerini 360 derece sanal olarak inceleme fırsatına sahip olacaklar. Yeni uygulama, dünya çapında Türkiye dahil 25 ülkede hizmete girecek.
AVRUPA'NIN EN ÇOK SATAN ELEKTRİKLİ OTOMOBİLİ
Yeni NISSAN LEAF, 2018 yılının ilk yarısında Avrupa’nın en çok satan elektrikli aracı oldu. Ocak-Haziran 2018 tarihleri arasında 18 bin adedin üzerinde yeni NISSAN LEAF satışı gerçekleşirken, satışa sunulduğu Ekim 2017 tarihinden bu yana 37 binin üzerinde Avrupalı, tercihini NISSAN LEAF’ten yana kullandı. Çevresel performansı, dinamik dış tasarımı ve gelişmiş sürüş destek teknolojileriyle dikkat çeken tamamen elektrikli yeni NISSAN LEAF, 40 kw/saatlik bataryasıyla Avrupa’nın yeni WLTP emisyonları ve ekonomi standardına göre 270 kilometrelik menzil sunuyor. Aynı zamanda dünyanın en çok satan elektrikli aracı unvanını taşıyan NISSAN LEAF, satışa sunulduğu günden bu yana birçok ödül kazandı. New York Uluslararası Otomobil Fuarı’nda ‘2018 Dünya Yeşil Otomobil’ ödülünü kazanan yeni NISSAN LEAF ayrıca, hem Avrupa Yeni Otomobil Değerlendirme Programı EuroNCAP hem de Japonya Yeni Otomobil Değerlendirme Programı tarafından ‘5 yıldız’ ile değerlendirildi.
MAZDA 6 TÜRKİYE'DE
Yeni Mazda 6 Türkiye’de satışa sunuldu. Otomobil 2.0 litrelik sedan benzinli SKYACTIV-G 165 beygir ve altı ileri otomatikşanzıman ile birlikte sunuluyor. Mazda’nın yeni teknolojileri, SKYACTIV güç aktarım organının performansı ve artırılmış gövde sertliği ile sürüş dinamiği, direksiyon ve süspansiyon sistemi revizyonları ile daha fazla aerodinamik verimlilik ve azaltılmış rüzgar direnci sunuyor. Mazda 6’nın sürüş ortamı, şirketin insan merkezli tasarım felsefesine dayanarak yenilendi ve geliştirildi. Mazda 6’nın yeni teknolojileri içerisinde güvenlikte de önemli gelişmeler olduğuna dikkat çeken Mazda Türkiye Genel Müdürü Nurkan Yurdakul, Yeni Mazda 6’nın Türkiye’de 271.350 bin TL anahtar teslim fiyatı ile satışa sunulacağını söyledi.
ISUZU REKORA KOŞUYOR
İhracat pazarlarında büyümesini devam ettiren Anadolu Isuzu, 2018 yılının ilk 6 ayında Türkiye’nin en fazla otobüs ve midibüs ihraç eden ticari araç markası oldu. Geçtiğimiz yıl 23 yıllık ihracat tarihinin en yüksek ihracat cirosuna ulaşan Anadolu Isuzu, aynı zamanda 14’üncü midibüs şampiyonluğunu elde etmişti. Bu başarısını devam ettiren Anadolu Isuzu, ilk 6 ayda yurtdışına 174 otobüs ve 202 midibüs ihraç ederek yerli üreticiler içinde en yüksek ihracat yapan marka oldu. Anadolu Isuzu’nun 2018 yılı ilk 6 aylık satış oranları, 2017 yılına göre otobüs segmentinde yüzde 112 büyürken, midibüs segmentinde ise yüzde 28’lik bir büyüme grafiği sergiledi.