Karizmatik tasarımın yanı sıra ekonomi ve performansı ile öne çıkan yerli Honda Civic Sedan Dizel Otomatik’in fiyatı 157 bin 600 TL’den başlıyor.
Honda’nın üretim ve testlerini Türkiye’de yaptığı dizel motorlu Civic Sedan’ın 9 ileri otomatik şanzımanlı seçeneği yollara çıkıyor. Başta iç pazar olmak üzere ihraç edileceği ülkelerde de büyük ilgi görmesi beklenen Civic Sedan Otomatik Dizel, 1.6 litrelik i-DTEC dizel motoru ile iki tekerden çekişli bir otomobilde ilk kez kullanılan 9 ileri otomatik şanzıman ile ekonomi, konfor ve performansı bir arada sunuyor.
REKOR KIRDI
Honda Civic, teknolojisi, tasarımı ve motor özellikleriyle kompakt sınıfın en başarılı modelleri arasında. Civic’in Türkiye’de üretiliyor olması da, ucuz parça temini ve ikinci el değeri açısından avantaj sağlıyor.
Otomatik vitesli yeni Civic Sedan ve Hatchback Dizel’in, Türkiye’de yeni satış rekoru kırmalarına yardımcı olacağını söyleyen Honda Türkiye Başkanı Takuya Tsumura, “2017 yılında Civic Sedan’ın başarısı ile Türkiye’de satışlarını en fazla artıran marka olduk ve tarihimizdeki en yüksek satış rakamına ulaştık. Tabii ki bu başarı 2017 ile sınırlı kalmadı. Civic Sedan bu yılın ilk 6 ayında 11 bin 509 adet satışla, pazardaki daralmaya rağmen filo dışı satışlarda segmentinin en çok tercih edilen modeli oldu” dedi.
İKİ VARDİYA ÜRETİM
Artan talebe paralel olarak, 2017 sonunda ikinci vardiya üretime başladıklarını söyleyen Tsumura, “Birleşik Krallık'ı ihracat pazarlarımıza ekledik ve sağdan direksiyonlu Civic sedan üretmeye başladık. 2018’de de dizel motorlu Civic Sedan ile Honda’nın Türkiye’deki yeni rekorunu tazeleyeceğiz” diye konuştu.
SATIŞ HEDEFİ 32 BİN
Haziran’da binek otomobil pazarındaki yüzde 39 daralmaya rağmen Honda’nın satışlarını yüzde 12 artırdığına dikkat çeken Takuya Tsumura, “Civic Sedan Dizel’in yanı sıra Civic Dizel Hatchback’te de sunduğumuz 9 ileri otomatik şanzıman seçeneği, rakipsiz bir güç-tüketim performansı sunuyor. Manuel ve otomatik vites seçeneğine sahip dizel motorlu Civic Sedan’dan yılsonuna kadar 32 bin adet satış gerçekleştirmeyi hedefliyoruz” ifadesini kullandı.
PANEMARA'YA YENİ MODEL
Porsche prestijini 1996’dan bu yana Porsche tutkunları ile buluşturan Doğuş Otomotiv, marka için büyük önemi bulunan bir modeli daha sergilemeye başladı. Porsche Panamera 4 Sport Turismo, geçen yıl Cenevre Otomobil Fuarı’nda tanıtılmasının ardından, Porsche Showroom’larında yerini aldı. Panamera 4 Sport Turismo, geniş bagaj kapağı, alçak yükleme olanağı, artırılmış bagaj bölmesi alanı ve 4+1 oturma düzeniyle günlük kullanışlılığın ve maksimum esnekliğin birleşimini sunuyor.
VOLVO'DAN YÜKSEK PERFORMANS
Volvo Türkiye, toplam pazarın yüzde 10, premium segmentin yüzde 1.2 daraldığı 2018’in ilk altı ayında satışlarını yüzde 66.5 artırdı. Satış rakamını 1714’den 2853’e çıkartan Volvo’nun satışlarının amiral gemisi XC90, XC60 ve S60 oldu. Üst kalitede donanımı ve dünya standartlarında güvenlik özellikleriyle segmentinin en çok satan modeli olan Volvo XC90, geçen yıla göre yüzde 110 artışla ilk altı ayı 409 adet satışla kapattı.
Güvenlik ve dinamizmi ile SUV tanımını şekillendiren XC60 ise geçen sene sonbaharda gerçekleştirilen lansmanından sonra sahip olduğu 2.0 190 beygir AWD motoru ile 398 adetlik bir başarıya imza attı ve segmentinin en çok satan ikinci modeli oldu.
2018’in başında lanse edilen ve Volvo Cars’ın yeni kompakt modüler araç mimarisi (CMA) üzerinde üretilen ilk model olma özelliğini taşıyan XC40 ise yılın son 4 ayında gerçekleşecek tedarik ile 500 adetlik satışı hedeflyecek ve Volvo Car Turkey’in yıllık hedefine büyük bir katkıda bulunacak.
İlk altı aylık süreci değerlendiren Volvo Türkiye Genel Müdürü Sabri Sözen 2018 için koydukları satış hedefinin 7 bin adet olduğunu bunun da yüzde 57’lik bir büyüme ve premium segmentte yüzde 10’lik bir pazar payı sağlayacağını söyledi.