28. dönem POMEM mülakat sonuçları sorgulama sayfası pau! POMEM sonuçları açıklandı!
POMEM sonuçları sorgulama sayfası 10 Haziran 2022 Cuma sabahı itibariyle erişime açıldı. Polis Mesleki Eğitim Merkezlerine alınacak lisans ve ön lisans mezunu 10 bin aday geçtiğimiz aylarda POMEM mülakatlarına katılmıştı. Peki, 28. dönem POMEM mülakat sonuçları nereden öğrenilir? İşte 2022 POMEM sonuçları sorgulama sayfası…
28.dönem POMEM mülakat sonuçlarına göre toplamda 8 bin erkek ve 2 bin kadın aday olmak üzere 10 bin öğrenci alımı gerçekleşecek. Uzun bir sınav sürecinin ardından Polis Akademisi Başkanlığı tarafından yapılan açıklama ile POMEM sonuçlarının açıklandığı duyuruldu. Buna göre adaylar 28. dönem POMEM mülakat sonuçlarını pa.edu.tr üzerinden öğrenebilecekler
28. DÖNEM POMEM MÜLAKAT SONUÇLARI NEREDEN ÖĞRENİLİR?
28. dönem POMEM mülakat sonuçları 10 Haziran Cuma sabahı açıklandı. Ön lisans, lisans mezun olanlardan 8.000 lisans (6.400 erkek ve 1.600 kadın), 2.000 önlisans (1.600 erkek ve 400 kadın) olmak üzere toplam 10.000 öğrenci alımının yapılacağı sınavları 10 binlerce aday katılmıştı.
Polis Akademisi Başkanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre adaylar 28. Dönem POMEM mülakat sonuçlarını pa.edu.tr üzerinden ‘Polis Akademisi Sınav Sonucu Sorgulama’ sekmesine e-Devlet şifresi ile giriş yaparak öğrenebilecekler.
POMEM SONUÇLARI SORGULAMA SAYFASI İÇİN TIKLAYIN
POMEM KAYITLARI İÇİN GEREKLİ BELGELER
28. dönem POMEM kayıtları için istenen belgeler şu şekilde açıklanmıştı:
20.324.69 TL TUTARINDAKİ NOTER ONAYLI YÜKLENME SENEDİ (Yüklenme Senedi ile ilgili sorularınızı noter ile görüşmeniz tavsiye edilir)
Müdürlüğümüze gelecek olan aday öğrencilerden COVİD-19 aşısı olmayanların 14/11/2021 tarihinden 48(kırksekiz) saat öncesine kadar yapılmış PCR test sonuçlarını, COVİD-19 aşısı olanların aşı kartlarını ve Tüm adayların HES kodlarını (QR kodlarıyla) yanlarında hazır bulundurmaları gerekmekte olup Karantinada olan adayların, karantina başlangıç veya bitiş tarihleri gösterir belgenin aslı Müdürlüğümüze ait 0462 334 30 29 numaralı fax'a dilekçesiyle birlikte göndermeleri gerekmektedir.
Adaylar Sosyal Güvenlik İl Müdürlüklerinden alınacak Hizmet Dökümlerini Onaylı bir şekilde yanlarında getirecektir.
Adaylar ekte de verilen Ek-1 Öğrenci Özlük Bilgileri Formunu eksiksiz bir şekilde mavi tükenmez kalemle doldurup imzalı bir şekilde getireceklerdir.
Adaylar güncel onaylı ikametgah belgelerini getireceklerdir.
2008 yılı ve öncesinde, Ortaokul ve lisede hazırlık sınıfını okuyanlar ile liseyi 4 yıl okuyanlar (teknik lise, öğretmen lisesi, vb) diplomasında 4 yıl, 1+3 yıl, 3+1 yıl, hazırlık + 3 yıl ibaresi olanlar varsa diploma aslını veya onaylı örneğini, yoksa mezun olduğu okuldan alınacak imzalı ve mühürlü ayrı bir belgeyi (2) adet fotokopileri ile birlikte getirilecektir. (Liseyi 2009 ve sonrasında bitiren adayların diploma veya hazırlık belgesi getirmelerine gerek yoktur)
Mezun olduğu üniversiteye ait diplomasının aslı (öğrenim durum belgesi) veya onaylı örneği ve (2) adet fotokopisi, diploması düzenlenmemiş olanların ise geçici mezuniyet belgesi ve iki (2) adet fotokopisi (Yüksek lisans eğitimine devam etmesi nedeniyle üniversite diploması yanında bulunmayan adaylar, diplomalarının aslı yerine yüksek lisans yaptığı üniversite /enstitü/yüksekokul tarafından onaylanan diploma örneği ile birlikte yüksek lisans eğitimine devam ettiğini gösterir onaylı belgelerini) getireceklerdir.
Askerlik hizmetini yapmış adaylar TERHİS BELGESİ, 1111 sayılı askerlik kanununun 10. maddesine göre askerlik hizmetini yapmış sayılanlar ise Tecil tarihi Kasım ayı ve öncesi olanlar için güncel tarihli olacak şekilde askerlik durum belgesinin (TECİL, HİZMET DURUM BELGESİ, MUAF BELGESİ) asıllarını ve ikişer (2) adet fotokopilerini getireceklerdir. Askerlik sırasında ya da sivil hayatta geçirilen ameliyata ilişkin raporların, askerliğe elverişli olmadığına dair; aldıysa hava değişimine dair tüm raporların getirilmesi gerekmektedir.
Nüfus Cüzdanının aslı görülmek kaydı ile 2 adet fotokopisi,
Ehliyet Fotokopisi (Olanlar İçin),
Yaş düzeltmesi yaptıran adaylar için ilgili mahkeme kararı ve fotokopisi (2 adet),
Kendisine ait ad – soyad değişikliği yaptıran varsa mahkeme kararı (aslı veya onaylı sureti) ve fotokopisi (2 adet),
Son altı ay içinde çekilmiş 10 (on) adet biyometrik fotoğraf
Evli ise; evlilik cüzdanının ilk 4 (dört) sayfasının 2 adet fotokopisi,
Kan Grubu Kartı (Ehliyet veya Nüfus cüzdanında yazıyorsa fotokopileri yeterli),
E- Devlet şifresi alarak aktif hale getireceklerdir.
Yukarıda bahsi geçen tüm evraklar sırasıyla mavi şeffaf kapaklı dosya içerisinde hazır edilip üzerlerine Ad-Soyad ve TC Kimlik Numaraları yazılıp teslim edilecektir.
NOT 1-: İstenen belgelerin asıllarını ve 2’şer adet fotokopilerini getirmeyen adayların kesin kayıtları yapılmayacaktır.
NOT 2-: Müdürlüğümüz içerisinde ve yakın çevresinde banka ATM’si bulunmamaktadır.
NOT 3-: Adaylar 14/11/2021 tarih saat:17.00’a kadar Müdürlüğümüze girişleri olacak şekilde hazır bulunacaklardır.