Yapay zeka ile hedef büyüttü

Damat Tween ve D’S Damat markalarıyla Avrupa, Orta Doğu ve Asya pazarında büyüme ivmesi yakalayan Orka Holding, yurt dışı satışlarını artırmayı sürdürüyor.
Gazete Haberi
Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, Avrupa başta olmak üzere e-ihracat tecrübeleriyle yurt dışı satışlarında büyümeye devam ettiklerini belirterek, “Geçen yıl e-ihracatta yüzde 70 büyüme yakalamıştık, bu yıl da e-ihracatta yüzde 100 büyüme hedefliyoruz” dedi.r
Orakçıoğlu, ocakta ihracatta geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 15 büyüme gerçekleştirdiklerini belirterek, “Özellikle mağazalarımızın olduğu ülkelerde marka bilinirliğimiz çok daha yüksek. Bu da e-ihracat konusunda bize büyük bir avantaj sağlıyor. Online satışta aplikasyonlarımızın da payı yüksek” diye konuştu. Orakçıoğlu, yapay zeka destekli ‘omnichannel’ (çok kanallı pazarlama) stratejileriyle müşteri deneyimini iyileştirdiklerini de belirtti.
İçişleri Bakanı Yerlikaya: Valilerimizi, emniyet müdürlerimizi tebrik ediyorum
Dışişleri kaynakları: Atina'daki geçit töreninde atılan sloganlar "küstahça"
Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, ABD’li mevkidaşı Rubio ile görüştü! İş birliği mesajı
İzinsiz gösterilerde gözaltına alınan 172 kişi tutuklandı
Cumhurbaşkanı’na ve ailesine hakaret eden şüpheli tutuklandı