Iab

Iab Haberleri

Son dakika IAB haberleri ile ilgili Posta.com.tr'ye eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan IAB gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan IAB haber sayfamızda...
MIXX Awards Türkiye’de başvuru süreci başlıyor

MIXX Awards Türkiye’de başvuru süreci başlıyor

19.12.2024
İnteraktif Reklamcılık Birliği (IAB) tarafından düzenlenen dijital reklamcılık ödülleri MIXX Awards Türkiye yarışmasına başvurular 20 Aralık Cuma günü başlıyor.
IAB Connect’te influencer pazarlamasının gücü konuşuldu

IAB Connect’te influencer pazarlamasının gücü konuşuldu

10.12.2024
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından düzenlenen “IAB Connect: Influencer Pazarlaması” etkinliğinde etkileyici pazarlama faaliyetlerinin yükselen gücüne odaklanıldı. Boğaziçi Üniversitesi Social Media Lab işbirliğiyle gerçekleşen etkinlikte, stratejiler ve fırsatlar kapsamlı bir şekilde ele alındı.
Perakende Medyanın geleceği IAB Connect’te ele alındı

Perakende Medyanın geleceği IAB Connect’te ele alındı

19.11.2024
IAB Amerika Ölçümleme, Adreslenebilirlik, Veri ve Perakende Medya’dan Sorumlu Başkan Yardımcısı Jeffrey Bustos, IAB üyeleriyle IAB Connect Retail Media etkinliğinde bir araya geldi. Etkinlik, dijital pazarlamanın 3. büyük dalgası olarak adlandırılan Perakende Medya, medya planlamadan yaratıcı stratejilere, ölçümlemeden optimizasyona, örnek vaka çalışmalarından gelecek öngörülerine kadar pek çok konu konuşuldu.
‘Tech Yol Dijital’ sloganıyla, Unichallenge Tech’te buluştular

‘Tech Yol Dijital’ sloganıyla, Unichallenge Tech’te buluştular

30.09.2024
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından, ilki 2015 yılında düzenlenen Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı UniChallenge, Tech versiyonuyla altıncı kez ve çevrimiçi olarak gerçekleşti. 16-27 Eylül arasında gerçekleşen eğitim kampında 17 farklı şehir ve 33 farklı üniversiteden toplam 37 katılımcı yer aldı.
Reklam ve pazarlama iletişiminin yükselen trendleri IAB Connect’te ele alındı

Reklam ve pazarlama iletişiminin yükselen trendleri IAB Connect’te ele alındı

18.09.2024
İnteraktif Reklamcılık Derneği IAB, yılın son çeyreğine girerken, reklam ve pazarlama iletişimi sektörünü bir araya getirdi. IAB Connect: Yükselen Trendler etkinliğinde, önümüzdeki yılın stratejileri, yaratıcı uygulama fikirleri, ekonomik beklentiler ve yeni yasal düzenlemeler konuşuldu.
Geleceğin Mühendisleri, dijital pazarlama iletişimi sektörüyle buluşuyor

Geleceğin Mühendisleri, dijital pazarlama iletişimi sektörüyle buluşuyor

3.09.2024
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından 2015 yılında başlatılan “UniChallenge Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı”, Tech versiyonuyla altıncı kez düzenleniyor.
MIXX Awards Europe’da Türkiye’ye 12 ödül

MIXX Awards Europe’da Türkiye’ye 12 ödül

19.07.2024
En başarılı dijital reklamların ödüllendirildiği MIXX Awards Europe 2024’te Türkiye üçü altın toplamda 12 ödülün sahibi oldu.
Unichallenge+ Eğitim Kampı 10’uncu yılını tamamladı

Unichallenge+ Eğitim Kampı 10’uncu yılını tamamladı

9.07.2024
İnteraktif Reklamcılık Derneği IAB tarafından ilk kez 2015 yılında düzenlenen ve son 7 yıldır Akbank’ın ana sponsorluğunda Boğaziçi Üniversitesi’nde gerçekleştirilen Akbank UniChallenge+ Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı, bu yıl 10’uncu kez düzenlendi. UniChallenge+, dijital reklamcılık ve pazarlama iletişimi sektörü için genç yetenekler yetiştirmeyi amaçlıyor.
Türkiye, 2023’te Avrupa ülkeleri arasında dijital reklam yatırımları en fazla büyüyen ülke oldu

Türkiye, 2023’te Avrupa ülkeleri arasında dijital reklam yatırımları en fazla büyüyen ülke oldu

25.06.2024
Dijital reklam ve pazarlama sektörünün önde gelen endüstri birliği olan IAB Europe, Avrupa'daki dijital reklamcılık pazarının %11,1'lik güçlü bir büyüme göstererek 96,9 milyar Avro ile tüm zamanların en yüksek pazar değerine ulaştığını ortaya koyan 2023 AdEx Benchmark Raporu'nu yayınladı.
UniChallenge+ 10. yaşını kutluyor

UniChallenge+ 10. yaşını kutluyor

14.05.2024
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) VE Akbank bu yıl 10. kez gerçekleşecek UniChallenge+ ile üniversitelileri dijital reklamcılık endüstrisine dair yetkinlikler kazanmaya ve kariyer fırsatlarıyla buluşmaya davet etti. Son başvuru tarihi 31 Mayıs olan programda geçen yıl olduğu gibi deprem bölgesinden yapılan başvurular için özel bir kontenjan ayrılacağı duyuruldu.
IAB’nin yeni oluşturulan CEO’luk görevini Neslihan Olcay üstlenecek

IAB’nin yeni oluşturulan CEO’luk görevini Neslihan Olcay üstlenecek

24.04.2024
IAB Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Burak Ertaş, dünya genelinde diğer ülkelerdeki IAB yapılarıyla da uyumlu olarak yeni oluşturulan CEO görevini Neslihan Olcay’ın üstleneceğini duyurdu.
14. MIXX Awards Türkiye Ödülleri sahiplerini buldu

 14. MIXX Awards Türkiye Ödülleri sahiplerini buldu

17.04.2024
Dijital mecralar ve uygulamalar üzerinden yaratıcılık ve iş sonuçları ile reklamların değerlendirildiği ve ödüllendirildiği MIXX Awards Türkiye, İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından on dördüncü kez düzenlendi. Rahmi Koç Müzesi’nde gerçekleştirilen ödül törenine, reklamveren markalar, yayıncı mecralar ve reklam ajansları ile sektör kuruluşlarının temsilcilerinin yanı sıra IAB Kurucu Başkanı Ahmet Pura, IAB Europe Yönetim Kurulu Başkanı Thomas Duhr ve IAB Europe Onursal Başkanı Constantin Kamaras da katıldı.
Pazarlama sektörü çerezsiz dünya’ya hazırlanıyor

Pazarlama sektörü çerezsiz dünya’ya hazırlanıyor

29.03.2024
Reklamveren, yayıncı, ajans ve teknoloji şirketi temsilcileri, sektörde üçüncü parti çerez sonrası dönemle ilgli değerlendirmelerini ve çözüm önerilerini paylaşmak üzere 28 Mart Perşembe günü Salt Galata'da gerçekleşen IAB Connect: Çerezsiz Dünya etkinliğinde bir araya geldiler. Etkinlikte AB ve Türkiye'deki ilgili mevzuata uyum amacıyla, Safari ve Firefox tarayıcılarının ardından Google’ın da bu yıl üçüncü parti çerezleri Chrome’dan kaldırması ile ortaya çıkan yeni trendler ve çözüm önerileri ele alındı.
14’üncüsü düzenlenecek yarışmaya 'Sürdürülebilirlik Kampanyaları' kategorisi

14’üncüsü düzenlenecek yarışmaya 'Sürdürülebilirlik Kampanyaları' kategorisi

28.03.2024
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), bu sene 14’üncüsünü düzenlediği MIXX Awards Türkiye yarışmasında 'Sürdürülebilirlik Kampanyaları' kategorisini hayata geçirdiğini duyurdu.
14. MIXX Awards Türkiye jürisi belirlendi

14. MIXX Awards Türkiye jürisi belirlendi

1.02.2024
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından bu sene 14’üncüsü düzenlenen MIXX Awards Türkiye yarışmasının jüri üyeleri belli oldu. 5 Şubat’a kadar başvuruların yapılabileceği 14. MIXX Awards Türkiye ödülleri, 15 Nisan tarihinde düzenlenecek tören ile sahiplerine verilecek.
MIXX Ödüllerine başvurular sürüyor

MIXX Ödüllerine başvurular sürüyor

4.01.2024
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından bu sene 14’üncüsü düzenlenen MIXX Awards Türkiye yarışmasına başvurular devam ediyor
Oyun dünyası, “Gaming in Advertising” etkinliğinde buluştu

Oyun dünyası, “Gaming in Advertising” etkinliğinde buluştu

27.11.2023
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından, 22 Kasım’da gerçekleştirilen Gaming in Advertising etkinliğinde, oyun dünyasının markalar ve pazarlama iletişimi açısından potansiyeli farklı perspektiflerden ele alındı.
UniChallenge, Tech versiyonuyla beşinci kez düzenleniyor

UniChallenge, Tech versiyonuyla beşinci kez düzenleniyor

24.08.2023
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından, ilki 2015 yılında düzenlenen Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı UniChallenge, Tech versiyonuyla beşinci kez düzenleniyor.
Akbank UniChallenge+ dijital öğrenci işleri eğitim kampı Boğaziçi Üniversitesi’nde tamamlandı

Akbank UniChallenge+ dijital öğrenci işleri eğitim kampı Boğaziçi Üniversitesi’nde tamamlandı

4.07.2023
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından ilk kez 2015 yılında düzenlenen ve son 6 yıldır Akbank’ın ana sponsorluğunda gerçekleşen Akbank UniChallenge+ Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı, bu yıl 12-23 Haziran tarihlerinde Boğaziçi Üniversitesi’nde katılımcılarıyla tekrar fiziksel olarak buluştu.
MIXX Awards Europe’tan Türkiye’ye 5 ödül

MIXX Awards Europe’tan Türkiye’ye 5 ödül

31.05.2023
Dünyanın en büyük dijital pazarlama ve reklamcılık sektör derneği olan Interactive Advertising Bureau (IAB)’nin Avrupa bölgesel kuruluşu IAB Europe tarafından düzenlenen MIXX Awards Europe 2023'te en başarılı dijital reklamlar ödüllerini aldı.
Eskişehirli işletmeler dijital pazarlama iletişimini IAB ile öğrenecekler

Eskişehirli işletmeler dijital pazarlama iletişimini IAB ile öğrenecekler

24.05.2023
Bine yakın işletmenin üye olduğu Eskişehir Sanayi Odası ve dünyanın en büyük dijital pazarlama ve reklamcılık sektörü derneği İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), Eskişehirli işletmelerin dijital pazarlamanın sunduğu imkanlardan faydalanarak rekabette öne çıkmaları ile önemli bir iş birliğine imza attılar.
UniChallenge+ 9'uncu kez gençlerle buluşuyor

UniChallenge+ 9'uncu kez gençlerle buluşuyor

17.04.2023
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) ve Akbank, bu yıl 9'uncu kez gerçekleşen UniChallenge+ ile üniversitelileri dijital reklam endüstrisine dair yetkinlikler kazanmaya ve kariyer fırsatları ile buluşmaya davet ediyor. Son başvuru tarihi 15 Mayıs.
2022 yılında medya ve reklam yatırımları yüzde 90 arttı

2022 yılında medya ve reklam yatırımları yüzde 90 arttı

11.04.2023
Türkiye 2022 yılı Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre toplam yatırımlar rekor düzeyde artarak 63,89 milyar TL’ye ulaştı. Medya yatırımları 52 milyar 92 milyon TL’ye, reklam yatırımları ise 10 milyar 97 milyon TL’ye yükseldi.
IAB, Suzan Sabancı Dinçer’in ev sahipliğinde bir araya gelecek

IAB, Suzan Sabancı Dinçer’in ev sahipliğinde bir araya gelecek

29.03.2023
Akbank Uluslararası Danışma Kurulu (IAB) bu yıl Suzan Sabancı Dinçer’in ev sahipliğinde Türkiye’de bir araya gelecek. Bankanın Yönetim Kurulu Başkanı Suzan Sabancı Dinçer, “Uluslararası Danışma Kurulumuz zengin bir bilgi ve tecrübeyi Akbank’ta buluşturuyor” dedi.
13'üncü MIXX Awards Türkiye Ödülleri sahiplerini buldu

13'üncü MIXX Awards Türkiye Ödülleri sahiplerini buldu

27.03.2023
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından bu yıl 13'üncü kez düzenlenen MIXX Awards Türkiye Ödülleri sahiplerini buldu.