Bilal Emin TuranCepte 5 dakikada online abonelik

HABERİ PAYLAŞ

Cepte 5 dakikada online abonelik

Numara taşıma ve hat başvurusu işlemleri için dijital kanallara talebin arttığını belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, “Dijital kanallardan faturalı yeni hat ya da numara taşıma başvurusunda bulunan müşterilerimiz, e-Devlet’ten başvurularını saniyeler içinde onaylayabiliyor. Böylece faturalı hat aktivasyonu evraksız ve çok daha hızlı bir şekilde tamamlanıyor” dedi.

DÖNÜŞÜMÜN ÖNCÜSÜ OLDULAR

Dijital dönüşüm hayatımızın her alanında önlenemez bir hızla devam ediyor. Bu dönüşümün öncüsü telekomünikasyon sektörü. Abonelikler, numara taşıma işlemleri, yeni hat aktivasyonu, mağazaya gitmeden cep telefonu alımı, artırılmış gerçeklik teknolojisiyle ürün deneyimi, alışverişte rehber yapay zekalar, fatura ödeme, TL yükleme, tarife değişikliği… Artık tüm bu işlemler saniyeler içinde yapılabiliyor. Dijital dönüşümün sağladığı bu avantajların detaylarını Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin’den dinledik.

Haberin Devamı

Cepte 5 dakikada online abonelik

 

DİJİTAL YOL ARKADAŞI

Numara taşıma ve hat başvurusunda ne gibi dijital uygulamalarınız var?

Numara taşıma ve hat başvurusu işlemleri için dijital kanallara talebin arttığını gözlemliyoruz. Örneğin, ‘Tıkla Gel Al’ teslimat seçeneğiyle müşterilerimiz hat başvurularını internetten yapıp istedikleri Vodafone mağazasından SIM kartlarını hiç beklemeden teslim alabiliyorlar. Dijital kanaldan hem faturalı hem de faturasız hat başvurusunda bulunabiliyorlar.

Yeni hat almak veya numarasını taşımak isteyenler internetten nasıl başvuru yapıyor?

Müşterilerimiz, internet bankacılığıyla e-Devlet’e giriş yaparak başvurularını saniyeler içinde onaylayabiliyor. Böylece, müşterilerimizin faturalı hat aktivasyonu evraksız ve çok daha hızlı bir şekilde tamamlanıyor.

YENİLENMİŞ CEP’TE BÜYÜK AVANTAJ

SÜRDÜRÜLEBİLİR KATKI

Devlet yenilenmiş telefon satışlarını teşvik ediyor. Ayrıca yenilenmiş telefonlar döngüsel ve sürdürülebilir ekonomiye de katkı sunuyor. Sizin bu konuda bir hizmetiniz var mı?

Vodafone Yanımda uygulamasındaki ‘Faturaya Ek Cihazlar’ bölümü üzerinden yenilenmiş ikinci el telefon alımı ve satımı hizmeti sunuyoruz.

Haberin Devamı

3 ADIMDA FİYAT TEKLİFİ

Müşterilerimiz, 3 kısa adımda kolayca fiyat teklifi alabiliyorlar.

1- Birinci adımda satmak istedikleri telefonun marka, model ve hafızasını seçiyorlar.

2- İkinci adımda cihazın durumunu tespit etmeye yönelik 8 kısa Evet-Hayır sorusunu cevaplıyorlar.

3- Üçüncü adımda da açılan formda ilgili bilgileri doldurup telefona gelen onay kodunu girdikten sonra fiyat tekliflerini alıyorlar.

24 SAATTE ÖDEME YAPILIYOR

Bu işlemlerin ardından en yakın Vodafone mağazasına gidip satış işlemini gerçekleştiriyorlar. Satış işleminin mağazada tamamlanması sonrası müşterilere 24 saat içinde ödeme yapılıyor. Topladığımız ikinci el telefonları yeniletip Vodafone Yanımda üzerindeki ‘Faturaya Ek Cihazlar’ bölümünde faturaya ek 12 aya varan ödeme kolaylığıyla satışa sunuyoruz.

E-DEVLET’TEN ANINDA İŞLEM

e-Devlet üzerinden başvuru süreci nasıl işliyor?

1- Müşterilerimiz öncelikle ‘vodafone.com.tr’ üzerinden istedikleri tarifeyi seçiyor ve kişisel bilgilerini bırakıyor.

Haberin Devamı

2- Kimlik ve başvuru onay yöntemi olarak e-Devlet Kapısı’nı seçiyor.

3- İnternet bankacılığı şifresiyle e-Devlet’e giriş yaparak başvurusunu onaylıyor.

4- SIM kartını teslim aldıktan sonra Vodafone Yanımda uygulamasına giriş yaparak sözleşmelerini onaylayıp SIM kart aktivasyonunu gerçekleştiriyor.

5- Yeni hat başvurusu yaptıysa hemen, numara taşıma başvurusu yaptıysa karşı operatörün onay süresine bağlı olarak 2-3 gün içinde Vodafone’lu oluyor.

HER 3 BAŞVURUDAN 2’Sİ

e-Devlet seçeneğine ilgi nasıl?

Nisan itibarıyla devreye aldığımız akışımızda ‘SIM kartım kapıma gelsin’ seçeneğini seçen her 3 müşteriden 2’si e-Devlet ile onaylama seçeneğini seçti. e-Devlet üzerinden başvurularını onaylayan müşterilerimizin de yüzde 96’sı Vodafone Yanımda uygulamasında aktivasyonlarını tamamladı.

BÜTÇEYE GÖRE ÖDEME SEÇENEĞİ

Tüketicilerin hayatını kolaylaştırmak, onların ihtiyaçlarına bütçe dostu çözümler sunmak için ne gibi çalışmalarınız var?

Müşterilerimizin ihtiyaç ve talepleri için çok geniş ve çeşitli ürün portföyü sunan Vodafone Flex var. Flex müşterileri, kendilerine uygun ödeme yöntemini seçebiliyorlar. Toplamda 10’u aşkın kategoride 1000’den fazla ürünün yer aldığı Flex ile müşterilerimize bugüne kadar 1.5 milyonun üzerinde akıllı cihaza istedikleri ödeme yöntemiyle sahip olma imkanı sunduk. Satış sonrası hizmet paketleriyle 250 bini aşkın müşterimizi de telefon güvencesi ve dijital servis hizmetleri ile buluşturduk.

YAPAY ZEKA REHBERLİK EDİYOR

Dijitalleşme konuşup yapay zekadan söz etmemek olmaz. Yapay zekaları en çok asistan hizmetlerinde görüyoruz. Sizde durum nedir?

Yapay zekaya dayalı dijital asistan hizmetimiz TOBi, sorulara anında cevap verip tüketiciye yol gösteriyor. Örneğin, dijital kanallardan faturalı yeni hat ya da numara taşıma başvurusunda bulunan müşterilerimiz, internet sitemizde tarife seçerken kararsız kalırsa, TOBi’den destek alabiliyor. Müşterilerimiz vodafone.com.tr’yi ziyaret ederek ya da Vodafone mağazalarındaki QR kodunu okutarak TOBi ile konuşmaya başlayabiliyor.

16.4 MİLYON AKTİF MÜŞTERİ KULLANIYOR

Tüketicilerin hayatını kolaylaştırmak için başka ne gibi uygulamalarınız var?

‘Vodafone Yanımda’ uygulaması, müşterilerimize tüm ihtiyaçlarını tek platformdan karşılama imkanı veriyor. Mobil müşterilerimiz, fatura ödeme, fatura detaylarını öğrenme, TL yükleme, kullanılan tarife ve paketler, kalan kullanımlar, geçilebilecek tarifeler gibi pek çok işlem için bu uygulamayı kullanıyor. Ev interneti müşterilerimiz de uygulamanın fatura görüntüleme ve ödeme, taahhüt detaylarını inceleme, QR kod üzerinden kolay ve hızlı kablosuz bağlantı paylaşımı gibi birçok özelliğini kullanabiliyor. Uygulamamızın aylık aktif müşteri sayısı 16.4 milyon, aylık ziyaret trafiği ise 300 milyon.

Sıradaki haber yükleniyor...
holder