Haberin Devamı
Opel’in Kasım ayında Türkiye’de satışa sunacağı yeni Grandland X modeli, çekici fiyat ve performans dengesiyle önemli satış adetlerine ulaşacak.
Yeni Grandland X modern, dinamik hatlar, havalı SUV görünümü ve yükseltilmiş oturma pozisyonu ile Opel’i payı her geçen gün büyüyen SUV segmentinde temsil etmeye hazır.
Mokka X ve Crossland X modellerinin yanında Opel X ailesinin üçüncü üyesi olan Grandland X, büyüyen segmente giriş yapacak.
Bu modellerden 20 cm daha uzun olan Grandland X, aynı zamanda kompakt segmentte Astra ve Zafira’nın yanında Opel’in sunduğu ürün yelpazesini daha da genişletecek.
YIL SONUNA KADAR 1000 ADET
Frankfurt’ta gerçekleştirilen lansmanda soruları yanıtlayan Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik, “Avrupa genelinde Kompakt sınıfta SUV’lerin payı 2010’da yüzde 7’lerden günümüzde yüzde 20’lere yükseldi. Ülkemizde de yoğun ilgi gören bu segmente yeni Grandland X ile iddialı bir giriş yapacağız. 2017’nin son iki ayında bize tahsis edilen bin adet aracımız bulunuyor. Yıl sonu gelmeden bu araçların tümünü satacağımızı öngörüyoruz” şeklinde konuştu.DİZEL VERSİYONDA YAKIT TÜKETİMİ DÜŞÜK
Opel Grandland X sürüş keyfi konusunda iddialı. İlk aşamada bir benzinli ve bir dizel motor seçeneği bulunacak. Her iki motor da gelişmiş 6 ileri manuel ve otomatik şanzıman seçenekleri ile geliyor.
100 KİLOMETREDE 4.6 LİTRE
Ortalama 5.5 litre yakıt tüketimine sahip 1.2 Turbo Benzinli motor 130 beygir güç üretiyor. 1.6 litrelik dizel motor ise 120 beygir gücünde. Bu motorun yakıt tüketimi de 4.6 litre gibi oldukça iddialı düzeyde.
8 İLERİ OTOMATİK
Önümüzdeki dönemde Opel 2.0 dizel seçeneği de sunulacak. Bu motor yeni sekiz ileri otomatik şanzıman ile gelecek. Gelecekte Plug in Hybrid versiyonu da pazara sunulacak.
NISSAN EN İYİLER ARASINDA
Nissan, dünyanın önde gelen danışmanlık ve araştırma şirketlerinden Interbrand tarafından 2017’de dünyanın en değerli markalarından biri olarak seçildi. Nissan, Interbrand’ın yayınladığı ‘Yılın En İyi Global Markaları’ araştırmasında bu yıl 4 basamak yükselerek 39’ncu sırada yer aldı.
Araştırma Nissan’ın marka değerini 11 milyar 534 milyon dolar olarak hesapladı. Nissan Türkiye Genel Müdürü Sinan Özkök: “SUV pazarının lideri olan markamızın inovasyon alanında yaptığı geliştirmeler, marka gücümüze yaptığımız yatırımlarla birleşerek Nissan müşterilerinin ürünlerimizden daha da heyecan duymasını sağlıyor. Piyasaya çıkardığımız her yeni üründe müşterilerimize daha fazla fayda sağlayarak, ürünlerimize değer katarak bu konuda devamlılığı hedefliyoruz” diye konuştu.
SKODA'DAN BİSİKLETE DESTEK
Skoda, bisiklet üretimindeki tecrübesi ile bu branştaki sosyal sorumluluk projelerine verdiği desteğe devam ediyor. Bu yıl ikincisi gerçekleştirilen UNESCO Dünya Mirası Yolunda Bisiklet Turu 2017, 23-24 Eylül arasında Skoda’nın desteği ile gerçekleştirildi. Bergama’daki Kızıl Avlu’dan hareket ederek, Selçuk Efes Antik Kenti’ne kadar 200 kilometre mesafeyi pedal çevirerek aşan yaklaşık 300 amatör bisikletçiye, yol yardım ve güvenlik hizmeti Skoda tarafından verildi.
PİRELLİ’DEN YÜKSEK PERFORMANS LASTİĞİ
İtalyan lastik markası Pirelli Ağustos’ta 110 homologasyon (lastiklerin yüksek standarda ulaşması) ile önemli bir başarıya imza attı.
Homologasyonlar arasında Frankfurt Motor Show’un yıldızlarından Porsche Cayenne, Lamborghini Aventatod S Roadster ve McLaren 570S Spider gibi çok yüksek performanslı otomobiller de var. Orta sınıf otomobiller için kullanılan efsane Cinturato ailesi de yüksek puan seviyesiyle beğeni topladı.