Hakan ÇelikHedefi ilk 5'e girmek

HABERİ PAYLAŞ

Hedefi ilk 5'e girmek

Global çapta büyüme trendi ile başarılı bir grafik yakalayan Opel, Türkiye’de de çıtayı yukarıya çekti. Alman devinin global pazarları arasında yer alan İspanya’yı geride bırakarak 5’inci sıraya yükselen Opel Türkiye’nin 2022 hedefi ise her alanda ilk 5’te yer almak. Türkiye’de toplam pazarda, hatchback satışlarında, hafif ticari araç pazarında, SUV satışlarında ilk beşe girme hedefine odaklanan Opel, yılın ilk 5 ayı sonunda bu hedeflerine ulaşmaya başladı.

70 BİN ADETLİK HEDEF

Kısa vadede ilk 5 hedeflerinin, uzun vadede ise elektrifikasyon hedeflerinin ön planda olduğunu vurgulayan Opel Türkiye Genel Müdürü Alpagut Girgin, “Türkiye otomotiv pazarının önemli bir potansiyeli olduğunu biliyoruz. Bu sene son çeyrekte bulunurluk problemlerinin aşılması ve lojistik sorunlarının azalması ile pazarın daha da hareketleneceğini öngörüyoruz. Hedefimiz, 2022 yılında 45 bin adetlik satış rakamına ulaşarak her alanda ilk 5’te yer almak. Orta vadede ise elektrikli modellerimizle büyümeyi sürdüreceğiz. 2025’te Türkiye’de 70 bin adetlik satış hedefimiz var ve bunun 10 bini elektrikli modellerden gelecek” dedi.

Haberin Devamı

Hedefi ilk 5e girmek

İLK ZİYARETİ TÜRKİYE

Alpagut Girgin, “1 Haziran’da göreve gelen yeni CEO’muz Florian Huettl, ilk pazar ziyaretini de Türkiye’ye yapacak. 2 tam gün olarak gerçekleşecek olan bu ziyarette hem şu anki satış performansımızın hem de İspanya’yı geride bırakarak Opel dünyasında ilk 5 ülke arasında yer almamızın önemli bir payı var elbette” şeklinde konuştu.

Hedefi ilk 5e girmek

Opel Türkiye Genel Müdürü Alpagut Girgin’e bu dönemde hangi düzenlemeleri beklediklerini sordum. Tam anlamıyla lokomotif ve binlerce kişinin kazanç kaynağı olan sektörün mutlaka modern ve çağın ihtiyaçlarına uygun bir vergi düzenlemesi beklediğini söyledi. Mevcut sistemin kurdaki değişikliğe, ekonomik parametrelerdeki değişikliğe yanıt vermediğinin altını çizdi.

SUV AİLESİNİN GÜÇLÜ ÜYESİ

Opel’in SUV’daki Amiral Gemisi yeni Grandland, Türkiye’de satışa sunuldu. Yeni Opel Grandland modern ve cesur tasarımı, dijital kokpit özelliği ve üstün Alman teknolojileriyle sınıfında standartları belirlemeye hazırlanıyor. Opel SUV ailesinin en yeni üyesi Grandland 809 bin 900 TL’den başlayan fiyatlarla sahiplerini bekliyor.

Haberin Devamı

Hedefi ilk 5e girmek

GENÇLİK AŞISIYLA DÖNDÜ

B segmentinin sevilen modeli Ford Fiesta özgün tasarımı, hayatı kolaylaştıran teknolojileri ve hibrit dahil olmak üzere birbirinden farklı model seçenekleri ile Türkiye’ye geldi. Yeni Fiesta’da Style modelinde 1.1L 75 beygir 5 ileri manuel motor seçeneği, Titanium modelinde 1.0L 125 beygir Ecoboost Hibrit 7 ileri otomatik ve ST modelinde ise 1.5L 200 beygir benzinli 6 ileri manuel olmak üzere toplam 3 farklı motor-şanzıman alternatifi bulunuyor. EcoBoost Hibrit Powershift şanzıman daha fazla vites hassasiyeti, hafif tasarımı ve gelişmiş çift kavraması ile özellikle şehir içinde dur-kalk trafikte, kesintisiz ve akıcı bir sürüş sağlıyor. Makyajlanan yeni Fiesta, 426 bin 500 TL’den başlayan tavsiye edilen anahtar teslim satış fiyatı ile satışa sunuldu.

Hedefi ilk 5e girmek

TEKNOLOJİ İLE KUŞ YOLLARINI GÖZLÜYOR

Doğuş Otomotiv’in sürdürülebilirlik stratejisi çerçevesinde, doğa ve çevrenin korunması yönünde gerçekleştirdiği çalışmalarından olan ‘Doğaya Kanat Açtık’ projesinde ilk durak Van Gölü Havzası oldu. Doğuş Otomotiv Plus ve CUPRA Türkiye markalarının iş birliğinde gerçekleşen projede, doğa, yaban hayatı ve kuş gözlemcisi Alper Tüydeş, özellikle Türkiye’yi göç yolları üzerinde mola noktası veya son durak olarak belirlemiş göçmen kuşları ve yerleşik kuş türlerini gözlemlemeyi ve fotoğraflamayı amaçlıyor. Galataport’ta düzenlenen ‘İstanbul Kuşları’ sergisiyle başlayan projede Tüydeş, önümüzdeki aylarda Kayseri, Urfa, Hatay, Samsun, Rize, Tekirdağ gibi illerde olacak.

Haberin Devamı

Hedefi ilk 5e girmek

HAYDİ ÇOCUKLAR YARIN SON GÜN!

Toyota’nın çocukların hayal dünyalarını geliştirmek amacıyla düzenlediği ‘Hayalimdeki Araba’ resim yarışmasına başvurular sürüyor. Çocuklar, son katılım tarihi olan yarına (31 Mayıs) kadar yaptıkları resimleri gönderip yarışmaya katılabilecekler. Yarışma ulusal olarak 7 yaş ve altı, 8-11 yaş arası, 12-15 yaş arası ve özel eğitim alan çocukların katılımıyla gerçekleşiyor. Çocuklar hayallerini, A4, A3 boyutlarında veya tabloid ebatlara sahip, istenilen türde kağıda istenilen resim malzemelerini kullanarak resmedebiliyorlar. Çocuklar resimlerini Toyota web sitesinden indirebilecekleri başvuru formu ile birlikte, şehirlerinde bulunan Toyota Plazalar’a elden teslim edebilecekler. Detaylara ‘hayalimdekiaraba. toyota.com.tr’ adresinden ulaşılabiliyor.

Sıradaki haber yükleniyor...
holder