Markanın en güncel tasarım diline sadık görünümüyle dikkat çeken yeni Peugeot RIFTER, 100 ve 130 beygirlik iki dizel motor, 5 ileri düz, 6 ileri düz ve 8 ileri tam otomatik EAT8 şanzımanlar ile Türkiye’de satışa sunuluyor.
Yeni Peugeot RIFTER rakiplerinden farklılaşan Peugeot i-Cockpit, anahtarsız giriş, Zenith cam tavan, elektrikli arka camlar, açılır arka kapı camı, ekstra saklama gözleri, advanced grip kontrol, LED gündüz led farları, yokuş iniş destek sistemi, adaptif hız sabitleme ve ileri sürüş destek sistemleri gibi özellikleri ile kendi kategorisinde yeni bir üst segment yaratma iddiasında.
Peugeot RIFTER, güçlü SUV görünümü ile farklılaşıyor. Tamamen yeni bir platform üzerine inşa edilen RIFTER, modüler ve pratik yapısıyla çok yönlü kullanım özellikleri sergiliyor. Markanın yüksek verimlilik seviyesine sahip en güncel motor ve aktarma organlarıyla donatılan araç, gelişmiş üstün donanımlarıyla farklı bir sürüş deneyimi sunuyor.
Peugeot Türkiye Genel Müdürü İbrahim Anaç
YÜZDE 0 FAİZLİ KAMPANYA
Yeni Peugeot RIFTER’de Elektrikli Park Freni, Adaptif Hız Sabitleme Sistemi, 8 kademeli Tam otomatik Vites, Aktif Trafik levhası Tanımlama Sistemi, Aktif Şerit Takip Sistemi, Sürücü yorgunluk Uyarı Sistemi, Aktif Güvenlik Freni, Akıllı Far Asistanı, Visiopark 180 derece Geri Görüş kamerası ve kör Nokta Uyarı Sistemi sunuluyor.
27 Şubat tarihinde ön siparişe açılan Peugeot RIFTER, 114 bin Tl’den başlayan fiyatlarla 18 Mart tarihinden itibaren tüm Peugeot yetkili Satıcılarında satışa sunuldu. Ayrıca lansman çerçevesinde 50 bin Tl için 12 ay yüzde 0 faizli kredi kampanyası ile müşterilerine sunulacak.
MITSUBISHI'DEN TEKNOLOJİK MODEL
Japon otomobil üreticisi Mitsubishi Motors, 2020 model ASX kompakt SUV modelinin dünya prömiyerini kısa süre önce gerçekleştirdi. ASX, şirketin küresel stratejisinde kilit bir rol üstleniyor. ASX kompakt SUV’un dış tasarımı, Mitsubishi’nin küresel ‘Drive your Ambition’ sloganının bir ifadesi olarak kullanılan ‘sağlam ve zeki’ tasarım felsefesi kapsamında büyük bir değişimle görücüye çıkıyor. Mitsubishi otomobilleri Türkiye’de TEMSA güvencesiyle satılıyor.
HYUNDAI'DEN DİJİTAL DEVRİM
Hyundai, modellerinde Dijital Anahtar kullanmaya başladı. Dijital Anahtar ile mobil telefonlar artık kilitleri açarak motoru çalıştırabiliyor. Sistem, geleneksel anahtarların aksine telefona indirilen bir uygulama aracılığıyla çalışıyor ve aynı anda dört farklı kişi tarafından kullanılabiliyor. Yeni sistem, Yakın Alan İletişim (NFC) teknolojisi ile çalışıyor.
Kullanıcının tercih ettiği araç ayarları, araçta saklanıyor ve sürücünün haricinde başka bir cihazla daha eşleştirilmesi mümkün olmuyor.
Anahtar tanındığında da ayna, koltuk, direksiyon simidi ve multimedya (AVN) sistemleri gibi sürücüye ait kişisel ayarlar otomatik olarak devreye giriyor. Aracı birden fazla kişinin kullandığı durumlarda da dört farklı telefona erişim imkanı tanınıyor. Kullanıcı aracını valeye bırakmak istediğinde ise klasik anahtarı teslim edecek.
ASTON MARTIN'İN İLK SUV'U
Bir asırlık geçmişe sahip İngiliz lüks otomobil üreticisi Aston Martin’in ilk SUV’u, zorlu kış şartlarına karşı testlerden geçirilmeye devam ediyor. Aston Martin DBX, Mart ayının ilk haftası da Pirelli’nin İsveç’te yer alan ve Kuzey Kutup Dairesi’ne en yakın resmi test merkezindeydi. Aston Martin DBX’in prototipi, 2019 yılı ortalarında St Athan, Galler’de gün yüzüne çıkacak. Aracın tam anlamıyla üretiminin başlayacağı yıl ise 2020.
EN BEĞENİLEN LASTİK TÜRKİYE'DE ÜRETİLECEK
Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de hızla gelişmekte olan SUV pazarının lastik ihtiyacını tam zamanında ve yerinde karşılayabilmeyi amaçlayan Pirelli, pazarın en çok satan ölçüsü olan 215/65R16’yı İzmit fabrikasında üretmeye başladı. Halen; Dacia Duster, Nissan Qashqai, Renault Captur,VW Tiguan gibi SUV &Crosssover araçlar tarafından kullanılan bu ölçü, Europool verilerine göre, 2018’de Türkiye pazarında 45 bin adetten fazla satılarak, en yakın rakibi 215/60R17 ölçüsünün satışlarının yaklaşık 3 katına ulaştı. Geçtiğimiz 5 yılda Türkiye’de SUV modellerin toplam araç satışları içerisindeki pazar payı ise yüzde 9’dan yüzde 17’ye yükseldi.