Nissan, Türkiye’deki konumunu güçlendirecek adımlar atıyor. Geçen yıl araçların yüzde 100 elektrikli çalışmasını sağlayan yenilikçi e-POWER teknolojisini tanıtan şirket, Türkiye’de geçiş süreci tamamlanıp, alt yapının belli bir olgunluğa ulaşmasının ardından tam elektrikli araç pazarına odaklanacak.
Nissan Türkiye Genel Müdürü Charbel Abi Ghanem ile kısa bir süre önce özel bir görüşme gerçekleştirdik. Lübnan asıllı Ghanem, daha önce Japonya’da da görev yapmış.
Ghanem, e-POWER teknolojisinin Türkiye’de büyük ilgi gördüğünü söyledi. e-POWER’in yüzde 100 elektrikli çalışan bir teknoloji olduğunun vurgulayan Charbel Ghanem, “Bu aracın direksiyona kim geçerse geçsin çok beğeniyor, teknolojiyi beğeniyor. Özellikle Premium sınıfta Mercedes-Benz veya BMW gibi markaların kullanıcılarından X-Trail e-POWER’a yönelim var” şeklinde konuştu.
Türkiye’de e-POWER teknolojine olan ilgiyi değerlendiren Charbel Abi Ghanem, şöyle devam etti: “Türkiye’deki kadar bu ürüne çok çabuk adapte olan başka müşteri kitlesi görmedim. Türkler yenilik istiyorlar, tutucu davranmıyorlar. Türkiye’de elektrikli otomobile olan talep, Avrupa’dakinden daha yüksek olabilir.”
KOLLAR SIVANDI
Nissan Türkiye ve bayileri, AFAD, AHBAP, AKUT veya Kızılay’a 20 bin TL bağış yapacak müşterilerine bağış makbuzlarını Nissan yetkili satıcılarına ibraz etmeleri halinde bu meblağı, satın alacakları aracın tavsiye edilen anahtar teslim fiyatından düşecek. Bu program sayesinde Nissan Türkiye, depremden etkilenen bölgelere acil gıda ve giysi malzemesi göndermek de dahil olmak üzere deprem sonrasında sağladığı desteği genişletmek için müşterileri ve bayileriyle birlikte hareket ediyor.
TOGG CİDDİ KATKI SAĞLAR
Türkiye’deki elektrikli otomobil pazarını değerlendiren Charbel Abi Ghanem, “Türkiye’de satışa sunulan her marka pazarın büyümesine, alt yapının gelişmesine olumlu etki yapar. TOGG’un pazarın gelişimine önemli katkı sağlayacağı görüşündeyim” dedi.
ŞİMDİ DAHA ÇEKİCİ
Hyundai, i10 modelini yeniledi. Daha canlı renkler ve daha şık bir tasarımla gelen i10, Daha farklı bir ızgaraya kavuşan i10, arkada da yeni bir LED stoplarla geliyor. Araç, standart 4.2 inç LCD gösterge, önde ve arkada USB tip-C bağlantılar, 4G ağına dayalı ikinci nesil eCall ve pazarlara bağlı olarak Over The Air (OTA) harita güncellemeleriyle dikkat çekiyor.
Önden Çarpışma Önleme Asistanı (FCA) da bisikletçileri içerecek şekilde genişletilmiş. FCA, ön trafikteki olası kazaları tespit etmeye ve bunlardan kaçınmaya yardımcı oluyor.
JAPON ŞİRKETİNDEN YARDIM
Japon Suzuki Motor Corporation, büyük deprem afeti sonrasında oluşan zararlara destek olmak amacıyla, ilk aşamada 10 milyon Yen’lik (yaklaşık 75 bin dolar) bağışta bulunduğunu açıkladı. Türkiye’de Doğan Trend Otomotiv tarafından temsil edilen Suzuki, ayrıca kışlık tipte ısınma ihtiyacına yönelik farklı giyim unsurlarını da bölgedeki ihtiyaçlar için sevk etmeye başladı.