Almanya’nın en önemli üç lüks markasından biri olan Audi, Türkiye’de merakla beklenen yeni A6’nın 2.0 litrelik dizel motorlu modelini satışa sundu.
Aracın önden çekişli ve quattro dört tekerlekten çekiş sistemi seçenekleri bulunuyor. 204 beygir güce sahip yeni A6’nın tüm motor seçeneklerinde rahatlık ve verimliliği gözeten yarı hibrit sistem yer alıyor.
YENİLİKÇİ ÇÖZÜMLER
Sport ve Design olmak üzere iki farklı donanım seçeneğine sahip olan yeni A6, 39 farklı asistan sistemiyle yeni standartlar yaratıyor. Süspansiyonuna getirilen yenilikçi çözümler sayesinde yeni Audi A6, önceki versiyonuna kıyasla daha sportif.
Standart özellik olarak gelen ilerici direksiyonun otomobile kattığı sportiflik, direksiyon açısı arttıkça daha da belirgin hale geliyor.
2.0 litre TDI dizel motorlu yeni Audi A6, Doğuş Otomotiv tarafından Türkiye’de satışa sunuldu.
MANEVRA ÇOK KOLAY
Bu üst düzey çeviklik ve manevra kabiliyetinde, opsiyonel olarak sunulan dinamik tüm tekerlerden yönlendirme sistemi büyük rol oynuyor. Bu sistem sayesinde, neredeyse beş metre uzunluğundaki sedanla manevra yapmak da oldukça kolay bir hale geliyor. Yüksek hızda ise tekerlekler aynı yönde dönerek, düz yolda veya şerit değiştirirken daha dengeli bir sürüş sağlıyor.
GOLF 45 YAŞINDA
Avrupa’nın en başarılı otomobili Golf, 45 yaşına bastı. Markanın en çok satan modelinin üretimi, ilk kez 29 Mart 1974’te Wolfsburg’daki Volkswagen fabrikasında başladı. O günlerde Volkswagen’deki hiç kimse, efsanevi Beetle’ın halefi bu otomobilin dünyanın dört bir tarafında 35 milyondan fazla satacağını ve günümüzde de satmaya devam edeceğini tahmin etmiyordu.
Böylece modelin 45 yıl önce üretime geçmesinden itibaren, kesintisiz her gün, her 41 saniyede dünyanın herhangi bir yerinde bir kişi yeni bir Golf sipariş etti. Bu da yılda yaklaşık 780 bin otomobil gibi bir ortalamaya denk geliyor.
Golf, Türkiye’de 1998’den bu yana 184 bin 315 adet satarak Volkswagen markasının Türkiye’de imajının güçlü olmasında en büyük etkiye sahip modellerin başında geliyor. Türkiye’de de son 6 senedir sınıfının en çok satan modeli olarak liderliği elinde bulunduruyor.
PEUGEOT EXPERT’E YENİ VERSİYONLAR
Sunulan tüm motor seçenekleriyle ‘Euro 6D-Temp’ normuna uyan Peugeot Expert ailesi, yeni versiyonlarıyla profesyonel kullanıcılarının beklentilerini karşılıyor. Peugeot Expert, mevcut Pro ve Premium versiyonları dışında, müşterilerin kullanım amaçları doğrultusunda hazırlanan Grip, Asphalt ve Urban olmak üzere yeni özel versiyonlar sunuyor.
Grip versiyonu; ağır, uzun ve kirli yükler dışında üç kişiyle erişilmesi zor arazilere rahatlıkla ulaşmak üzere geliştirildi. Dayanıklı bir yapıya sahip olan bu versiyon standart donanımlar dışında: yükseltilmiş bir süspansiyon ve motor koruması, Grip Control, üç adet ön koltuk, versiyona bağlı olarak 1400 kg’a kadar yük taşıma kapasitesi ve tam boy stepne gibi özelliklere sahip.
Asphalt versiyonu; direksiyon başında harcadığı süreyi hesaplamayan, rahatlık ve güvenlik arayan profesyoneller için tasarlandı. Urban versiyonu ise konfor, ataklık ve kolay park etme özelliklerini bir arada sunuyor.
ELEKTRİKLİ VESPA SATIŞA SUNULDU
Motosiklet dünyasının moda markası Vespa, geleceğin ulaşım çözümlerini günümüze kadar taşıyor.
Vespa’nın süregelen tasarım mirasını taze teknolojilerle harmanlayan Vespa Elettrica, elektrikli güç ünitesiyle insanların yaşam tarzını değiştirmeye hazırlanıyor. 49 bin 900 TL’lik lansman özel satış fiyatıyla Türkiye yollarıyla buluşan Vespa Elettrica, sadece 4 saatte sarj edilebilirken, tek şarjda 100 km menzil vaat ediyor. Pontedera bölgesinde üretilen ve Piaggio Grubu’nun elektriksel hareketlilik konusundaki araştırmalarının öncüsü olan Vespa Elettrica, modele özgü gövde rengi ve mavi renk detaylarıyla ön plana çıkıyor.
Vespa Elettrica, çevreci olduğu kadar, sürücülerine şehir içi yollarda, tamamen sessiz, çevik ve keyifli bir yolculuk sunuyor.
RENAULT MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNDE FARK YARATIYOR
Renault Mais, Mart 2019’da Paris’te gerçekleşen Müşteri Memnuniyeti Semineri’nde Renault Grubu ülkeleri arasında satış ve satış sonrası hizmet kalitesinde en iyi 3 ülke arasında yer aldı.
Sıralama; müşteriyi karşılama, doğru seçimine yardımcı olma, deneme sürüşü deneyimi, satın alma sürecinde açık bilgi paylaşımı, teslimat süreci, servis hizmetleri ve satış sonrası iletişimin sürdürülmesi gibi kriterlere göre oluştu.
Değerlendirme, 2018 yılına ait dönemde 95 bin müşterin katıldığı anket sonuçlarına göre gerçekleştirildi. Renault Mais, satış ve satış sonrası müşteri memnuniyetinde elde ettiği yüzde 90 puan ile tüm Renault Grubu ülkeleri arasında ilk 3 ülke arasında yer aldı.