2 Nisan Cumartesi günü başlayacak olan Ramazan ayına sayılı günler kala özellikle uzaktan çalışanlarına destek olmak isteyen kurumlar için dijital hediye kartı seçenekleri çoğalmaya başladı. Fiziki teması tamamen ortadan kaldıran bu sistem sayesinde, marketten çocuk ürünlerine kadar 30 bini aşkın noktadan herkes kendi ihtiyaçları doğrultusunda alışveriş yapabiliyor. Bu dijitalleşme aynı zamanda ekstra kampanyalarla da tüketiciye büyük avantaj sunuyor.
MULTIGIFT
Multinet’in kurumsal dijital hediye kartı MultiGift ile yardımlarınızı hızlı bir şekilde ulaştırırken yüzde 39’a varan maliyet tasarrufu sağlayabilirsiniz. Elektronikten giyime, marketten kırtasiyeye kadar binlerce noktada alışveriş yapma imkanı sunan MultiGift ile ayrıca Ramazan yardımları SMS ile gönderilen kodlarla da yapılabiliyor.
CARREFOURSA ONLINE KART
Sosyal yardım amaçlı olarak kurumsal veya bireysel ihtiyaç sahiplerine sunulabilen bu dijital kart sayesinde Ramazan ayında sevdiklerinize destek olabilirsiniz. Tüketiciler cep telefonuna SMS olarak gelen kodla carrefoursa.com’dan alışveriş yapabiliyor.
PINAR ONLINE
Pınar’ın et, süt, su ve içecek gruplarının bulunduğu 350’den fazla ürününü tüketicilere ulaştıran PınarOnline, Ramazan ayına özel iftar, sahur ve tatlı konseptlerinde olmak üzere yedi farklı paketi pinaronline.com ve PınarOnline Mobil üzerinden yüzde 15 indirimle satışa sundu.
FLEXOGIFT
Sodexo’nun kurumsal hediye platformu ‘FlexoGift’, ‘temel gıda paketi’, ‘geniş gıda paketi’, ‘karma paket ve ‘tüm ihtiyaçlar paketi’ olmak üzere toplam dört ayrı Ramazan paketi seçeneği sunuyor. Kurumun dijital platformu aracılığıyla aralarında A101, CarrefourSA, Hopi, Teknosa, Trendyol gibi markaların bulunduğu 20 binden fazla noktadan avantajlı alışveriş yapılabiliyor.
DİJİTAL ERZAK
Sadakat sistemleri şirketi Momento’nun ‘dijital erzak’ uygulaması da yine çalışanlara kendi ihtiyaçları doğrultusunda seçim yapma olanağı sağlıyor. Dijital Erzak ile çalışanlar sunulan portal üzerinden marketten çocuk ürünlerine, elektronikten giyime 30 bini aşkın markadan online kod ile temassız ve hızlı bir şekilde alışveriş yapabiliyor.
TEKNO TURU
- E-ticaret marka yatırımcısı OPONTIA yerli Beauty Pillow’u satın aldı. Yılın ilk yarısında 62 milyon dolar yatırım yapmayı planlayan Opontia, yeni satın almalar için Türkiye’den marka araştırıyor.
- POCO’nun yeni telefonu M4 Pro’nun 6GB RAM’li modeli Amazon Prime üyelerine özel 5 bin 899 TL’den, 8GB RAM’li modeli ise mi.com’da 400 TL kupon hediyesi aktifleştikten sonra 6 bin 299 TL’den satışa sunuldu.
- VESTEL’in ‘Mobil İmsakiye’ uygulaması bulunduğunuz ilin namaz saatlerinin yanında iftar ve imsak vakitlerine ne kadar kaldığını belirtiyor. Sesli maniler söyleme özelliği de olan uygulama, ‘iftar menüsü’ önerilerinde bulunuyor.
- Ramazan ayının vazgeçilmez uygulamalarından biri olan ‘FATSECRET KALORİ SAYACI’ sayesinde yediğiniz yemeklerin besin değerini, kalori takibinizi ve içmeniz gereken su miktarını anlık kontrol edebilirsiniz.
- HUAWEI Türkiye Araştırma ve Geliştirme (Ag-Ge) Merkezi’nin tam ve yarı zamanlı staj başvuruları başladı. Yeni mezun mühendis ve bilişimcilerin alındığı şirkete başvurular ‘apply.workable.com/ huawei-telekomunikasyon-dis-ticaret-ltd/’ adresinden yapılıyor.
HAFTANIN OLAYI
BELGE KONTROLÜ YAPAN ROBOT
- Bilgisayar ve mobil cihazlar için optik karakter tanıma, belge yakalama ve dil işleme yazılımı sağlayan bilişim şirketi UiPath ile yerli dijital işgücü çözümleri şirketi Unite işbirliği yaparak kurumlar için ‘Content IQ’ adlı özel bir çözüm geliştirdi.
- Sistem sayesinde el yazısı okuma dahil, tüm kağıt belgeler kolayca dijital ortama aktarılarak, iş sürecine entegre edilebiliyor. Yani mühür ve damga kontrolü, sözleşme yazma, imza kontrolü gibi pek çok işlem, oluşturulan bu içerik zekası ile otomatik olarak gerçekleştiriliyor.