Pathka, 'Şehirde stil, doğada macera' sloganıyla Downtown'da açıldı
Pathka, 'Şehirde stil, doğada macera' sloganıyla Downtown'da açıldı
DHA
İsmail Hakkı SEYMEN/BURSA,(DHA)- BURSA'da, Downtown Yaşam ve Eğlence Merkezi’nde, doğa sporları konusunda dünyanın önde gelen markalarını bir araya getiren outdoor giyim mağazası 'Pathka' hizmete açıldı. Atış Grup Yönetim Kurulu Üyesi Metin Atış, " Şuan 14 ithal marka ve kendi ürünlerimizle açtığımız marka, yaz sezonunda da yeni markalarla devam edecek. Türkiye'de temsili çok az olan markaları bünyemizde toplamış bulunuyoruz. Her yerde bulunmayan ve sadece internette bulunan ürünleri mağazamızda müşterilerimizle buluşturduk. 'Şehirde stil, doğada macera' sloganıyla yola çıktığımız hem günlük kıyafetler hem de outdoor alanında iddialı bir markamız olmuş oldu."dedi.
Dünyanın önde gelen markalarının tüm hava koşullarında koruma sağlayan ürünlerinden, şehir yaşantısının gereksinimlerine cevap veren stil kıyafetlerine geniş bir koleksiyon sunacak olan giyim mağazası 'Pathka' ,Bursa'da, Downtown Yaşam ve Eğlence Merkezi'nde hizmete açıldı. Atış Holding ile Yenidünya Tekstil ortaklığıyla kurulan Pathka, şehirde stil doğada heyecan arayan herkese cevap veren konseptiyle kendi ürünlerini de sunmaya hazırlanıyor. Downtown Yaşam ve Eğlence Merkezi’nde ilk şubenin açılışında Büyükşehir Başkanvekili Fethi Yıldız, AK Parti Bursa Milletvekili Refik Özen, Eski Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı ve AK Parti Artvin Milletvekili Faruk Çelik, Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, Yeniden Refah Partisi Büyükşehir Belediye Başkan adayı Sedat Yalçın, önceki dönem Ak Parti Milletvekili Ali Kul, Atış Grup Yönetim Kurulu Başkanı Hüsamettin Atış, Atış Grup CEO’su Ahmet Atış, Atış Grup Yönetim Kurulu Üyesi Metin Atış, Yeni Dünya Tekstil Yönetim Kurulu Başkanı Samet Yenidünya ve çok sayıda vatandaş katıldı.
"AMACIMIZ MÜŞTERİLERİMİZE FARKLI BİR DENEYİM SUNMAK"
Açılış törenindeyaptığı konuşmada, Pathka'da ilk olarak dünyanın önde gelen 14 markasının kolleksiyonlarını müşterileri ile bulışturmayı hedeflediklerini belirten Atış Grup Yönetim Kurulu Üyesi Metin Atış, "Yenidünya Tekstil ile beraber kurduğumuz Pathka markasının açılışını gerçekleştiriyoruz. 'Pathka' bizim ilk perakende markamız olmakla beraber, tek perakende markamız da olmayacak gibi duruyor. Şuan 14 ithal marka ve kendi ürünlerimizle açtığımız marka, yaz sezonunda da yeni markalarla devam edecek. Türkiye'de temsili çok az olan markaları bünyemizde toplamış bulunuyoruz. Her yerde olmayan ve sadece internette bulunan ürünleri mağazamızda müşterilerimizle buluşturduk. Şehirde stil, doğada macera' sloganıyla yola çıktığımız hem günlük kıyafetler hem de outdoor alanında iddialı bir markamız olmuş oldu. Burada amacımız rekabet oluşturmak değil, amacımız müşterilerimize farklı bir deneyim sunmak. Şuan mağazamızın ilk etabı açılıyor, arka bölümde 700 metrekare bir alanımız var burada da daha deneyim odaklı bir çalışma yapacağız. Downtown'da, Bursa'da ilk olan 30 mağazamız var bunun dışında mağaza açtıramadığımız yurt dışındaki markaları Pathka'da üzerinden müşterilerimizle buluşturacağız." dedi.(DHA)
(FOTOĞRAFLI)