Ocak ayı ile birlikte binalarda/sitelerde toplantılar yapılacak. Yönetici seçimi, aidat, giderler ve binayı ilgilendiren tüm kararlar bu toplantılarda alınacak. Peki, toplantı şartları nedir, kaç kişiyle yapılır, kararlar kaç kişiyle alınır, itiraz yolu var mı? İşte merak edilenler...
Binamız 12 daireli. Kat mülkiyetimiz mevcut. Fakat bina yönetimi ve bina yöneticimiz yok. Kurulmazsa ne olur? Hangi hallerde sorun oluşur? Kurulması zorunlu mudur? O.Y.
Onlarca farklı kişinin yaşadığı apartmanlarda, yüzlerce daireli büyük sitelerde karar almak zor. Bakım-onarım işleri, tadilatlar, toplanan paralar, yönetici seçimi, alınan kararlar derken herkesi ortak noktada buluşturmak kolay olmuyor, birçok ihtilaf çıkabiliyor. Peki bir bina nasıl yönetilir, yönetici nasıl seçilir, kararlar nasıl alınır? İşte detaylar... // Meltem Kara Söyleyenoğlu-POSTA