Teleperformance

Teleperformance Haberleri

Son dakika teleperformance haberleri ile ilgili Posta.com.tr'ye eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan teleperformance gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan teleperformance haber sayfamızda...
Hizmet ihracatı 100 milyar dolara koşuyor

Hizmet ihracatı 100 milyar dolara koşuyor

15.11.2023
Yazılım, dizi film yapımcılığı, danışmanlık, finans, yolcu taşımacılığı, telekomünikasyon hizmetleri gibi sektörleri içine alan hizmet ihracatı yıllık yüzde 7.3 ile dünya ortalamasının üzerinde büyüyor. Ticaret Bakanı Ömer Bolat, “Bu ihracatçılara verilen destek yıl sonuna kadar 2.5 milyar TL’yi aşacak. Gelecek yıl ise destek miktarı 5 milyar TL’yi geçecek. Hedef bu yıl 100 milyar dolarlık ihracat” dedi.
Bilişimin en iyilerinden 214 milyar lira gelir

Bilişimin en iyilerinden 214 milyar lira gelir

5.08.2022
Türkiye’deki ilk 500 bilişim firmasının 2021 yılında toplam geliri 214 milyar TL olurken, bir önceki yıla göre büyüme oranı yüzde 26 olarak gerçekleşti. Sektörde yine yazılım başı çekti...
Lider Görüşler Forumu'nda müşteri deneyiminin geleceği masaya yatırıldı

Lider Görüşler Forumu'nda müşteri deneyiminin geleceği masaya yatırıldı

25.11.2020
Teleperformance, sektörün en büyük global müşteri deneyimi etkinliği Leader Insights Forum’u (LIF) bu yıl 6’ncı kez düzenledi. Etkinlikte dünyanın önde gelen birçok markası müşteri deneyimine dair en iyi uygulamaları ve deneyimlerini katılımcılarla paylaştı.
Pandemi sürecinde çağrı merkezlerine olan ilgi nasıldı?

Pandemi sürecinde çağrı merkezlerine olan ilgi nasıldı?

28.08.2020
Firmaların müşterileri ile en hızlı şekilde iletişim kurmalarını sağlayan çağrı merkezlerinin önemi pandemi sürecinde daha arttı. Biz de Teleperformance CEMEA Gelişen Pazarlardan Sorumlu İş Geliştirme Başkanı Tolga Uçbağlar ile pandemi sürecinde çağrı merkezine olan ilgiyi, Teleperformance’ın iş modellerini ve bu dönemde çalışanların motivasyonunu nasıl sağladıklarını konuştuk.
Teleperformance, Bilişim 500 listesinde ilk 50 içine girdi

Teleperformance, Bilişim 500 listesinde ilk 50 içine girdi

27.08.2020
Teleperformance Türkiye, Bilişim 500 listesinde bu yıl 24 basamak sıçrayarak ilk 50 içine girmeyi başardı. Son 2 yıldır agresif büyümesiyle dikkat çeken şirket, 2019’un sonunda ulaştığı 235,3 milyon TL ciroyla Bilişim 500’ün en büyük 50’nci şirketi oldu.
Teleperformance alanında pek çok servis sağlayıcısını geride bıraktı

Teleperformance alanında pek çok servis sağlayıcısını geride bıraktı

28.07.2020
Teleperformance, dünyanın en büyük bağımsız araştırma şirketi Everest Group’un gerçekleştirdiği 2020 Müşteri Deneyimi Yönetimi (CXM) – Hizmet Sağlayıcıları PEAK Matrisi’nde, 30’un üzerindeki servis sağlayıcıyı geride bırakarak “Dünya Lideri ve “Yıldız Oyuncu” seçildi.
Geleceğin sanal çalışma alanları şimdiden hazır hale getirildi

Geleceğin sanal çalışma alanları şimdiden hazır hale getirildi

7.07.2020
Teleperformance araçları, analizleri ve süreçleri en son teknolojilerle bir araya getirilerek “Teleperformance Cloud Campus” çözümüne dönüştürüldü.
Teleperformance, Cloud Campus ile evden çalışmayı yeniden tasarlayacak

Teleperformance, Cloud Campus ile evden çalışmayı yeniden tasarlayacak

29.06.2020
Teleperformance araçları, analizleri ve süreçleri en son teknolojilerle bir araya getirilerek “Teleperformance Cloud Campus” çözümüne dönüştürüldü.
COVID-19 salgını sonrasında müşteri deneyimi yeniden şekillenecek

COVID-19 salgını sonrasında müşteri deneyimi yeniden şekillenecek

20.05.2020
Yapılan yeni bir araştırmaya göre tüketici alışkanlıklarını ve beklentilerini en iyi anlayan, tüketicilerle en doğru iletişimi kuran ve müşteri deneyimini en üst düzeye çıkaran işletmeler salgın sonrasında da başarısını sürdürecek.
Teleperformance, Toyota ile işbirliğine gitti

Teleperformance, Toyota ile işbirliğine gitti

14.02.2020
Teleperformance, otomotiv dünyasının en önemli isimlerinden biri olan Toyota ile işbirliğine gitti. Bu işbirliği kapsamında Teleperformance, Toyota ve Lexus markalarının müşterilerle iletişimini iki yıldan bu yana başarıyla yürütmeye devam ediyor.
Finans sektöründe başarının sırrı müşteri deneyiminin arkasında yatıyor

Finans sektöründe başarının sırrı müşteri deneyiminin arkasında yatıyor

14.01.2020
Diğer tüm hizmet sektörlerinde olduğu gibi bankacılık ve finans sektöründe de müşteri deneyimi en önemli konulardan biri haline geldi. Geçmiş yıllarda çağrı merkezi denildiğinde ilk olarak akla bir marka ile sorun yaşandığında aranılan yer olarak gelirdi. Ancak zamanla çok hızlı gelişerek hemen hemen tüm işlemlerin yapılabildiği ve rekabet açısından büyük avantaj sağlayan bir müşteri deneyim merkezine dönüştü. Bankacılık ve finans sektöründeki müşteri deneyimine yönelik yatırımların her geçen gün artışı konunun ne kadar önemli olduğunu açık ve net bir şekilde gösteriyor.
Uçak yolcuları seçici davranıyor

Uçak yolcuları seçici davranıyor

25.01.2019
Uluslararası müşteri deneyimi araştırma platformu ‘Teleperformance CX Lab’, havacılık sektörüne yönelik 11 bin yolcuyla yaptığı kapsamlı raporu kamuoyuna sundu