YazarlarHedef ilk beşe girmek

HABERİ PAYLAŞ

Hedef ilk beşe girmek

YüceAuto Skoda Genel Müdürü Zafer Başar, markanın yeni modelleri, logosu ve kimliğinin gösterdildiği etkinlikte Türkiye’de çok iddialı olduklarını anlattı.

Çek üretici Skoda zengin geçmişini geleceğin mobilitesiyle birleştiren yeni tasarım dilini, logosunu ve kurumsal kimliğini dünya prömiyeriyle gösterdi. Yeni tasarım kimliğiyle markanın görünümünü bir sonraki seviyeye taşıyan marka, bu değerleri evrimleştiren unsurları Prag’da düzenlediği etkinlikte elektrikli Vision 7S konseptiyle ortaya koydu. Yeni marka kimliği ve logo yeni modellerde yerini almaya başlayacak.

Haberin Devamı

Hedef ilk beşe girmek

KADIN MÜŞTERİ ARTIYOR

Prag’daki etkinlikte Yüce Auto Skoda Genel Müdürü Zafer Başar ile yeni araçları inceleme ve otomotiv pazarı hakkında konuşma imkanı buldum. Zafer Başar önemli bir dönüşüm içinde olduklarını ifade etti ve şunları söyledi “Skoda markasının algısı son yıllarda çok daha farklı bir noktaya geldi. Sonuç olarak beklentileri aşan bir ürün kalitesi ve tasarım dili kalitesi elde edildi. Farklı segmentlere yayılan modellerle artık daha genç müşterilere ve daha fazla kadına hitap eden bir konuma geldik. 2015 yılında müşteri yaş ortalamamız 50 iken, şu anda 41.5’e düşmüş durumda. Daha önce Skoda ile hiç tanışmamış olan gençleri ve kadınları, markamızda görmeye başladık. Satışlarımızda kadın müşterilerimizin oranı yüzde 30’a yükseldi. Kadınların bir markayı beğenmesi bizim imaj faaliyetlerinde başarılı olduğumuzu gösteriyor.

ELEKTRİKLİYE GEÇİŞ

2030 stratejisinin bir parçası olarak yeni tasarım dilini gösteren Skoda, aynı zamanda elektrikli atağınıda hızlandırıyor. 2026’ya kadar mevcut elektrikli araçların yanına üç yeni tam elektrikli daha katacak olan Çek marka, bu araçların ipuçlarını Vision 7S konseptiyle verdi. Yeni modeller arasında küçük bir elektrikli otomobilin yanı sıra elektrikli kompakt SUV ve yedi koltuklu bir araç da üretilecek.

Tam elektrikli Vision 7S SUV modeli, yedi yolcuya kadar kapasite sunuyor ve geniş yaşam alanıyla dikkat çekiyor. 89 kWh kapasiteli bataryası sayesinde tek şarjla 600 kilometrenin üzerinde menzil elde edebiliyor.

Haberin Devamı

SEDAN ÜRETİMİNE DEVAM

Hedef ilk beşe girmek

Zafer Başar’ın verdiği bilgiye göre Skoda’nın Türkiye’de ilk 5 hedefi devam ediyor. 2024 yılının hemen başında elektrikli Enyaq modeli hem SUV hem de Coupe gövde seçenekleriyle piyasaya sunulacak. Buna paralel olarak yenilenen Scala ve Kamiq'de devreye girecek. Birçok rakip markanın sedan ürünlerini bitirken Skoda iki güçlü sedan modeli Octavia ve Superb’in üretimine devam ediyor. Her iki araca da kamu kurumları ve bireysel müşterilerin yanı sıra şirketlerden de yoğun talep var.Önümüzdeki yıllarda da Skoda ithal sedan pazarının lideri olmaya aday.

EFSANE MODEL YENİLENDİ

Hedef ilk beşe girmek

Opel Türkiye Genel Müdürü Almanya’da üretilen yeni Astra ile en çok satan ithal hatchback model olmayı hedeflediklerini söyledi.

Opel Astra, altıncı nesliyle Türkiye’de satışa sunuldu. Markanın cesur, yalın ve modern Alman tasarım ögelerini taşıyan yeni nesil Astra, yenilenen tasarımı kadar sınıfının ötesindeki teknolojileriyle de dikkatleri üzerine çekiyor.Yeni Opel Astra dört farklı donanım, 1.2 litre turbo benzinli ve 1.5 litre dizel motor seçenekleri ile 668bin 900TL’den başlayan fiyatlarla ülkemizde otomobilseverlerle buluşuyor.Yeni Opel Astra’nın test sürüşü Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde(KKTC) gerçekleştirildi. Adanın yaklaşık 50 yıldır kapalı durumda bulunan Gazimağusa bölgesindeki Maraş şehrinde ilk kez düzenlenen etkinliğe KKTC Cumhurbaşkanı Ersin Tatar da katıldı. Uzun yıllar dünyanınen önemli turizm merkezlerinden biri olan Maraş’ta küresel bir markanın temsilcilerini ağırlamaktan duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Haberin Devamı

8 İLERİ OTMATİK VİTES

Girne Elexus Hotel ve Maraş arasındaki güzergahta yeni Astra’yı Opel Türkiye Genel Müdürü Alpagut Girgin ile inceleme fırsatı buldum. Astra ülkemizde Editon, Elegance, GS Line ve GS isimli dört farklı donanım seçeneğiyle satılmaya başlanan yeni Astra,bu sayede otomobilseverlere zengin seçim olanağı sunuyor. Verimli 1.2 litre benzinli ve 1.5 litre dizel motor seçenekleriyle ülkemiz yollarına çıkan yeni model,her iki motor seçeneğinde de AT8 isimli, 8 ileri vitesli otomatik şanzımana sahip. Astra’nın en dikkat çekici yönlerinden biri dinamik ve iddialı tasarımı. Bu yönüyle diğer ünlü Alman rakibini hayli zorlayacak gibi görünüyor.

TEKNİK ÖZELLİKLER
1.2 litrelik turbo benzinli motor 130 beygir güç ve 230Nm tork üretiyor. 6 ileri manuel şanzımanıyla 100 kilometrede ortalama 5.4-5.7 litre yakıt tüketim değeri sunuyor. Otomatik AT8 versiyon ise 5.6-5.8 litrelik WLTP ortalama yakıt tüketim değerine sahip.Otomatik ve manuel şanzımanıyla yeni Astra, 9.7 saniyede 0’dan 100km/s hızlanmasını tamamlıyor. Maksimum hız ise 210 km/s. 130 beygir gücünde 1.5 litrelik dizel motorlu Astra Astra 300Nm’lik torkunu 8 ileri AT8 tam otomatik şanzımanla yola aktarıyor. 100 kilometrede karma tüketimde 4.5-4.6 litrelik ortalama sunuyor.

Hedef ilk beşe girmek

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Ersin Tatar Opel ekibinin Maraş sokaklarını ziyaret etmesi için gerekli izinleri sağladı.

Sıradaki haber yükleniyor...
holder