Yeni Captur, erişilebilir fiyata, modern ve güvenilir bir SUV satın almak isteyenler için iddialı bir seçenek olarak Türkiye pazarına sunuldu.
Yüksek kaliteye sahip
İlk kez lanse edildiği 2013 yılından bu yana önemli bir başarıya imza atan Renault Captur tamamen yenilendi. Bugüne kadar 1.6 milyonun üzerinde satış adedine ulaşan model Avrupa’da segmentinin en çok satan otomobili olurken, Türkiye pazarında da dikkat çekici bir performans sergiledi.
Daha dinamik dış tasarım, iç mekanda üst segmentlere yaklaşan yüksek kalite ve yenilenen motor gamı ile yeni Captur, Türkiye yollarına çıkıyor. Teknolojik devrimi ve güçlü SUV çizgileriyle dikkat çeken Captur, Türkiye’de Joy, Touch ve Icon donanım seviyeleriyle 211 bin 900 liradan başlayan fiyatlarla shoowroomlardaki yerini aldı. Otomobil, 536 litre ile sınıfının en geniş bagaj hacmine sahip.
Güçlü ekonomik motorlar
Yenilenen tamamı turbo özellikli verimli motor gamı kapsamında Captur, Türkiye’de 1.0 TCe 100 beygir, 1.3 TCe EDC 130 beygir ve 1.3 TCe EDC 155 beygir olmak üzere 3 benzinli, 1.5 Blue dCi 95 beygir ve 1.5 Blue dCi EDC 115 beygir olmak üzere 2 dizel ile geniş bir motor seçeneğini kullanıcılarla buluşturuyor. 5 ileri manuel vites kutusunun yanı sıra 7 vitesli çift kavramalı otomatik vites kutusu ile sunulan motorlar, optimize yakıt tüketiminin yanı sıra düşük emisyon seviyeleri sunuyor. Captur, pazara zengin bir donanım ve opsiyon listesiyle çıkıyor.
Otomotiv pazarı dinamizm kazandı
Renault Mais Genel Müdürü Dr. Berk Çağdaş, “2014-2016 yılları arasında Türkiye’de sınıfında liderliği elde eden Captur, uzun süre üst sıralarda yer aldı. Selefinin DNA’sını korurken, daha büyük boyut, kaslı tasarım ve atletik yapıya bürünen yeni Captur, rekabetin arttığı sınıfta başarısını daha da ileriye taşıyacak” dedi.
2020’nin pazar açısından iyi geçen bir yıl olduğunu belirten Çağdaş, “2019 kaynaklı ötelenmiş taleple başladığımız yıl, koronavirüs nedeniyle önce durgunluk ardından da müthiş bir dinamizme sahne oldu. Toplu taşınmadan kaçınma eğilimi ve uygun taşıt finansmanı koşulları ile artan talebe karşın pazar dengelerini araç bulunabilirliliği belirledi. Pazarda satışın yılsonunda 750-800 bin adede ulaşmasını bekliyoruz” dedi.
Lüksün bir adım ötesi
Geleneksel tarzda sedan gövde tipine sahip Yeni Mercedes-Maybach S-Serisi’ni dünyaya tanıttı. Yeni S Serisi ile Maybach’ı birbirinden ayıran fark, uçaklardaki ‘business class’ ile ‘first class’ ayrımına benzetilebilir. Maybach birçok açıdan ileri seviyede lüks deneyimine karşılık geliyor. Otomobilin yaşam alanı dahil bazı bölümleri S Serisi’ne göre daha büyük ve konfor odaklı. C sütunundaki Maybach marka logosu ayrıcalıklı dünyaya vurgu yapıyor. Maybach S Serisi, isteğe bağlı olarak elektrikli arka kapılarla da donatılabiliyor.
Otomobil çift renk uygulamasıyla daha da özel bir görünüm kazanıyor. Isteğe bağlı donanımlar arasında yer alan iki rengi birbirinden ayıran çok özel bir çizgi bulunuyor ve bu çizgi en yüksek kalite standartlarına göre elle uygulanıyor. Isteğe bağlı diğer bir donanım ise 1.3 milyon mikro ayna kullanılan ‘digital light.’ Bu modelde beş adede kadar ekran sunulabiliyor.
Türkiye'de üretiliyor
1.8 litre 122 beygir ve 2.0 litre 184 beygir hibrit motorlarıyla donatılan C-HR, bugüne kadar 400 binin üzerinde Avrupalı kullanıcının tercihi oldu. Toyota, C-SUV segmentinde kısa sürede sembolleşen C-HR modeline GR Sport versiyonunu da ekledi. Türkiye’de üretilen ve ilk kez 2016 yılında tanıtılan C-HR, etkileyici görüntüsünün yanı sıra yol tutuş yetenekleriyle C-SUV segmentinde iddiasını şimdi daha da artırıyor.
Toyota’nın performans odaklı GR modellerinden esinlenen ve Toyota Gazoo Racing yarış takımı temasını taşıyan yeni Gr Sport versiyonu, çarpıcı görünüme sahip olan C-HR’ın iç ve dış tasarımını çok daha etkileyici hale getiriyor. Segmentine farklı bir soluk getirecek olan Yeni Toyota C-HR GR Sport, Ocak 2021’den itibaren satışa sunulacak.