Rükzan SağırAşk ananas reyonunda yaşanmıyor güzelim

HABERİ PAYLAŞ

Aşk ananas reyonunda yaşanmıyor güzelim

İspanya’da bir market zinciri, aşkı arayanların son adresi oldu! Klimalı süpermarket reyonlarında aşk kokusu var. Mercadona süpermarket mağazaları, ilk görüşte aşkını bulmak isteyenlerle dolup taşıyor. Öyle ki Bilboa’daki bir markette çıkan ‘romantik kargaşa’ sonrası polis çağrılmak zorunda kalındı.

Aşk ananas reyonunda yaşanmıyor güzelim

Nasıl bir arayış bu? Nereden çıktı? Çöpçatanlık uygulamaları çaptan düştü, malum. Onun yerine insanlar organik tanışmalar yaşamanın peşine düştü. Ancak sosyal hayat buna pek müsait değil. Onun için yeni ve tüm halka açık bir adres türetildi: Marketler. Mercadona’nın reyonları, fazla bir şey satın almadan dolaşan bekar erkek ve kadınlarla dolmaya başladı. Özellikle 19.00-20.00 arasında. Hatta bu zaman dilimine ‘randevu saati’ adı veriliyor. Sevgili aradığını belli etmek için de alışveriş arabalarına baş aşağı bir ananas konuluyor... Süpermarket romantizminin ‘yazılı olmayan’ kurallarına göre arabasında ters çevrilmiş bir ananas olan birinden hoşlanıyorsanız, ona nazikçe çarparak işaret veriyorsunuz. Markette umduğunu bulamayanlar ananasları almadan çıkıyormuş.

Haberin Devamı

Aşk ananas reyonunda yaşanmıyor güzelim

SEPETTEKİ SİNYALCİLİK

Onun için marketler akşam 19.00’dan sonra raflarda kalan ananasları ziyan olmasın diye kaldırmaya başlamış. Süpermarkette flört edenlerin mükemmel eşlerini bulmalarına yardımcı olmak için İspanya’da gündüz kuşağı televizyonlarında da ipuçları veriliyor. Bir program, dondurulmuş ürünlerin bulunduğu reyonda dolaşmanın tek gecelik bir ilişkiye işaret edebileceğini öne sürdü. 40 yaşın üzerindekiler için şarap reyonunda şansın arttığı iddia edildi. Uzun vadeli ilişki isteyenlere bir torba mercimek almaları önerildi. Kısa süreli heyecan arayanlara da marul tavsiye edildi. Bir süre sonra bu durum gerçekten sevgili aramaktan çıkıp eğlenceli içerik üretmek isteyenlerin konusu haline gelmiş görünüyor. Bu akım bana çok eksantrik geldi. Her şeyi satın alabileceğini düşünen ama gönül işlerine gelince avucunu yalayan insanların süpermarket reyonunda aşk kovalaması manidar. Şükür ki aşkın bir rafı yok, satın alınamıyor. Dahası bu akımı duyup gelen biriyle eşleşmeyi kim ister gerçekten? Böyle iki insanın birbirine saygısı olur mu? Aşk organik ve kendi tesadüflerini yaratan bir süreç. Organik meyve reyonunda bulunamayacak kadar organik!

Haberin Devamı

Aşk ananas reyonunda yaşanmıyor güzelim

Dudaklarda yeni teknoloji:
AYNI ANDA HEM HACIM HEM RENK

Cerrahi olmayan estetik işlemlerde en çok dudak dolgusu talep ediliyormuş. Dudağın hacimli olmasının, kadının daha arzulanabilir hissetmesiyle bir ilişkisi var. Dudak kalınlığı, vajinal olarak da dolgunluk ve gençliği temsil ediyor arkaik inançlarda çünkü. Ancak sadece hacimli olması yetmiyor. Dudağın sağlıklı ve doğal bir rengi olması da önemli. Onun için renklendirme işlemlerine de çok rağbet var. Ülkemizin estetik konusunda dünyada lider konuma gelmesinde önemli bir rolü olan Estetik Cerrah Prof. Dr. Reha Yavuzer, bu iki ihtiyaca da yanıt veren en yeni teknolojiyi ayağımıza getirdi.

Aşk ananas reyonunda yaşanmıyor güzelim

Plastik Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahi Uzmanı Prof. Dr. Reha Yavuzer

Adı, Red Volume. Aynı anda hem dudağı dolgunlaştırıyor hem de renklendiriyor. Teknolojinin merkezi, cilt bakımının başkenti sayılan Güney Kore. İçeriğindeki B vitamini sayesinde dudak hafif bir pembelik kazanıyor. Özellikle yaşlanmayla birlikte dudakta oluşan incelme, dikey kırışıklıklar ve derideki pigmentasyon azalmasına çare oluyor. Aslında dudağın kendi pembeliğini öne çıkarıyor. Yani tersine yaşlanma efekti veriyor da diyebiliriz. Zaten yaşlılığa karşı koyan değil gençleştiren, tersine yaşlandıran teknoloji çağına girmiş durumdayız. Güzelliğimiz bilime emanet. Bu konuda dünyanın en iyi profesörlerine sahip olmamız da büyük gurur.

Haberin Devamı

Aşk ananas reyonunda yaşanmıyor güzelim

EVİN REİSLERİ: GELENEKSEL EV HANIMLARI

‘Trad wife’ trendini 3 Mayıs 2024 köşesinde yazmıştım. ‘Traditional wife’ yani geleneksel ev hanımlığının kısaltması. Bu akım ilk çıktığında, kocaları tarafından her türlü imkana erişen kadınların ev işleriyle haşır neşir oldukları ama bir yandan da en lüks ev ürünlerinin tanıtımlarını yaptıkları içerikler yaygındı. Şimdi durum tersine döndü. Ev hanımlığını profesyonel bir meslek gibi ele alan ‘influencer’lar türedi. Bu kadınlar evin, eli ekmek tutan ana figürü haline geldi. Yani kocaları onlara bakmıyor. Onlar ev hanımlığı rolü yaparak aldıkları ürün reklamlarıyla evin ana gelir kaynağını yaratıyorlar... Şimdi ‘geleneksellik’ bunun neresinde?

Sıradaki haber yükleniyor...
holder